مشعرة و عسل | l-studio-msk.ru


مشعرة و عسل

قصتي بدأت أول ما دخلت الكلية .. كنت طالع من ثانوي و التعامل طول عمري مع شباب فقط و اول مره اتعامل مع بنات على مستوى الدراسه .. و على مستوى الصداقة كان نادر جدا وجود بنات في حياتي ..
احراج و كسوف لما زميله تطلب قلم او اي طلب خاص بيها .. و طبعا في اول الكلية كله عارف الزواق و الميكب واللبس و اصلا تكوين افكارنا عن الكلية كانت من الافلام اصلا ..
و اتعرفت على بنت ظريفه جدا و كنا بنتكلم و بعدين بقت تقعد جمبي و نتحرك سوا و بقت هي مرتاحالي علشاناصلا كنت بتعامل على انها اختي و انا كمان ارتحتلها لأن حاسس انها بتتعامل على طبيعتها بدون تكلف .. بساخدت بالي في مره من حاجه كده .. كانت لابسه شراب شفاف و البنطلون و هي قاعدة اترفع لجزء صغير منقصبة رجلها .. و شوفت شعر رجليها .. ايون زي ما سمعت كده .. رجليها كانت مشعرة و انا شوفت و سكت مافتحتش بقي و بقيت مستغرب اصلا ان البنات ممكن يطلعلهم شعر .. بس بقيت كل ما تجيلي فرصه ابص و اتأكد.. كنت حاسس انها زيي .. عندنا شعر في رجلينا زي بعض .. و بعدين بقيت عمال افكر .. طالما هي زيي وطالعلها كده في رجليها .. يبقى باقي جسمها ايه ؟
وبقيت اتفحص غصب عني فضول يمكن اكتشف حاجه تانيه .. كنا في الصيف و هي كانت بتعرق جامد و معقعدتها جمبي و ساعات بتعدل شعرها كنت باخد بالي من بقعه مدورة تحت دراعها بس كان ريحتها حلوةبصراحه كانت نظيفة في نفسها من ناحية البرفانات بس خدت بالي في مره و هي لابسه بلوزة بيضا ان في خطاسود تحت دراعها و كانت عرقانه فالهدوم شفافه اكتر من الحته دي و اتأكدت انها زيي برضه بيطلعلها شعرتحت باطها .. بيني و بين نفسي معرفش ليه الموضوع جذبني .. و بقيت على قد ما اقدر اقرب منها و احاولاشمها .. او المسها من المنطقة دي و كأن غصب عني و احنا بنعدي الشارع او بنركب مواصلات .. و على حظي واحنا قاعدين في الشارع اغمى عليها فجأة و ندهت اسمي و هي بتقع من عالكرسي .. قمت جري الحقها وغصب عني ايد ورا ظهرها و التانيه على وشها بحاول افوقها و انا مخضوض جدا .. و فضلت انفخ في وشها وست كانت جنبنا رشت على وشها ميه و فضلت ادعك في وشها و خدودها لحد ما ابتدت تفوق .
فتحت عينيها و شافت نظرة البلاهة على وشي و انا مخضوض و شكرت الست اللي كان معاها المية و

1 / 4

لقيت ( س) لفت ايديها حوالين رقبتي و حضنتني جامد و انا وشي جاب الوان .. انا في ايه و لا ايه .. دمي نشف و قلبيبقه في رجليا .. و هي نظرتها ليا اختلفت تماما .. اتحولت من صديقة لعاشقة و ابتدينا نزيل الحواجز و نقرب منبعض اكتر … و في مره كنا قاعدين في المرسم بتاعي و بعد يوم دوشة و طويل في وسط ناس و فنانين و زيارات والساعه ١١ بالليل الناس كلها مشيت و انا و هي بس اللي كنا موجودين و بسلامة نيه كنت بنظف الفرش و العلبو برجع كل حاجه مكانها قبل ما امشي علشان المكان يفضل نضيف .. بلف جسمي لقيتني في حضنها .. فرجعت بظهري و اعتذرتلها .. لقيتها بتقولي : انت بتحبني ؟
قلتلها اكيد طبعا
قالتلي طيب مش حاسه ليه اني بالنسبالك حاجه حلوة ؟
قلتلها انت احلى حاجه في حياتي
راحت ماسكه ايدي باستها و قالتلي انت اللي ماليت حياتي و بحبك اكتر من نفسي
سحبت ايدي و انا محرج جدا فلقيتها بتقولي ايه ؟ مش حابب كده ؟
قلتلها حابب بس خايف تفهميني غلط
قالتلي لا ما تقلقش عمري ما افهمك غلط .. انا بحبك و هموت عليك اصلا
قلتلها انا كنت عاوز اسألك على حاجه كده بس محرج
قالتلي مني انا ؟ تتحرج مني ازاي ؟ قول كل اللي في نفسك .. وراحة بايسه ايدي تاني
قلتلها اصلي اخدت بالي ان في شعر في رجليكي .. و كنت ب
لقيتها برقت ووشها احمر و قالتلي خلاص ما تكملش .. انت شكلك قرفان مني .. حقك بصراحه
قلتلها لا لا لا قرفان ايه بس .. انا بسألك بس هو ليه ده مخليكي مميزة في قلبي كل ما اشوف شعر جسمك ده
بصت في الارض و قالتلي يعني مش متضايق و هتبعد عني ؟ قلتلها يا عبيطه منا شايف ده من زمان لو قرفانكنت بعدت من زمان
لقيتها بتقولي اصله بيهيجني .. فتحت بقي مذهول و حسيت اني سمعت غلط فبقولها ايه ؟ راحت ماسكه ايديدخلتها تحت البلوزة علشان المس شعر باطها و هي بتقولي الاحساس ده بيهيجني .. فاهمني ؟
انا عجبني الاحساس .. و شعر باطها كان ملمسه فظيع .. روحت مقرب شفايفي من بقها و بوسنا بعض بوسهسخنه جدا و ايديها ابتدت تدخل تحت التيشيرت و انا ببوسها و تحسس على جسمي .. و بالذات تحت دراعي وابتدت تحسس عليا و انا سخنت بصراحه .. قمت قفلت باب المرسم و رجعتلها تاني لقيتها من غير نصها الفوقانيو بتربط التوكه في شعرها و باين قدامي باطها مباشرة لأول مره .. لقيتني دخلت ببقي تحت باطها لحس و مصو بوس .. و ايديا

2 / 4

بتدعك صدرها الملبن .. و بقرص حلماتها و ابتدى صوت اهااتها يعلى .. و بقيت ابوس و ارضعفي صدرها و ادخل لحد شعر باطها و ارجع تاني لبزازها و هي ساحت .. قلعتني البنطلون و التيشيرت و مسكتزوبري كان واقف زي الحديدة و سخن .. بقت تحسس عالشعر اللي حواليه و تقولي بموت فيك .. شعرك هيجنيفشخ ..
روحت مادد ايدي و مقلعها البنطلون و الكلوت الشفاف .. و ظهر من تحته غابه .. ريحتها مميزة و تهيج بجد .. نامت على ظهرها و نمت فوقها .. وسعت شعرها بايدي و دخلت لساني في كسها الحسه من الفتحه لحد ماوصلت للبظر و سمعت كلمة اااح منها .. هيجت مع احساس ان زوبري دخل مكان مبلول و دافي .. لأن بقيت نايمفوقها عكسها و هي لقت زوبري قدام وشها بيخبط في خدها و شفايفها راحت بالعاه .. و فضلت تمص و ايديهابتجري على فخادي و طيزي .. و احنا الاتنين بقت اهاتنا مكتومه لحد ما لقيتها بتزقني و بتقولي مش قادره .. وراحت نايمه على بطنها ورافعه طيزها لفوق و بايديها فاتحه الفلقتين الشعر اتفرق نصين .. روحت نازل علىركبتي و حاطط ايديا على ايديها و بقيت ابوس في لحمها وبصيت لفتحة طيزها لقيتها مغرية و لقيتني عاوزالحسلها الفتحة بس بليت صباعي الكبير و غطيت فتحتها بيه و بقيت ازغزغها منه و اضغط عليها .. و لاحظت انافرازاتها بتزيد و بتعرق اكتر و بتترعش اكتر و اهاتها بتزيد لما بضغط على الفتحه و انا بدخل لساني في كسها.. اترعشت و نزلت ٣ مرات و بعدين لقيتها مسكت ايدي علشان اقوم و حطت ايديا على صدرها و مدت ايديهالقدام .. ففهمت انها عاوزه شوية تفعيص في صدرها و باطها مع شوية مسح لظهرها .. و طبعا بعمل كده و انازوبري واقف لازق في في كسها وواخده من اول فتحتها لحد البظر نايم عليها بالطول .. و مع حركتي بيحصلاحتكاك و زبري غرق من السيول اللي نازله منها .
و عرقنا اختلط ببعضه .. جسمنا بقه عرقان و ده زود الهيجان اوي اوي .. و جت اللحظة الفارقة .. انا لقيت زبرياتزحلق بقه جوه كسها فجأة بدون مقدمات .. من كتر السوايل من كسها و زبري اللي واقف زي الحديدة بقه سهلالدخول و لقيتها بتشهق جامد .. وبقت تقولي : بحبك .. مممممممم .. دخله كله .. ايوه كده .. جامد .. كان فينكمن زمان .. اوووف .. عاوزاه يملاني .. نيكني جامد .. كسي مولع
و انا بسمع و اهيج اكتر .. و اسرع في النيك .. و قلبتها على ظهرها .. و هي شدت

3 / 4

ركبها ناحيتها و كسها بقهمليان لحم طري .. و بزازها بقت تتنطط قدامي و بقت تزووووم و تتنفس بسرعة و اول ما رفعت ايديها ورا راسها وشعر باطها ظهر قدامي و جسمها بيلمع من العرق لقيتني بقولها هنزل مش قادر .. و فعلا المنظر خلاني نزلت اولانقباضتين جواها و ملحقتش اطلعه بس الباقي نزل على بطنها و شعر كسها غرقها .. الكمية كانت كبيرة شوية .
وروحت نايم جنبها واخدها في حضني .. وبوستها من شفايفها تاني و قعدنا نمص لسان بعض و استنينا لحدما هدينا .. و راحت قايمه قاعده بكسها على زبري اللي كان نام و قالتلي خلاص كده مش قادر و لا ايه ؟
مسكت حلماتها و شديتهم و انا بحاوط بزازها بكفوفي و بقولها مش عارف بس ممكن نلعب شوية .. حطت ايديهاالاتنين على صدري و بدأت تحرك كسها على زبري .. مع الاحتكاك وقف تاني .. و منظر صدرها جميل و هوبيترج زي الچيلي .. استنت لحد ما وقف تاني بكامل قوته و راحت ماسكاه بأطراف صوابعها و مدخللاه تاني فيكسها .. و نزلت قعدت على بطني و زبري كله جواها متدفي .. و بقيت اضم بزازها و ادعكهم و هي طالعه نازلهعليه .. مع اهات بدلع و سخونه .. لحد ما نزلت على بطني كمية ميه رهيبه .. و فجأة لقيتها مسكت ايديا و حطتهمعلى الحلمتين علشان اقرصها منهم و هي بتقول ااااااه .. و اترعشت جامد و انا في نفس التوقيت كنت بملاكسها بلبني السخن اللي كان بيلسعها من جوه .. و اعصابها سابت و راحت راميه نفسها فوق صدري .. وحضنتها جامد .. و نامت .. غمضت عينيها و راحت في النوم و فضلت مكاني مستنيها تصحى .. بس كملت نوم للصبح

4 / 4

أضف تعليق