أرملة مكنة ترفع ساقيها لي كي أنيكها و تتكيف مني و تدعو صاحبتها الشرموطة المحرومة في حفل نيك جماعي الجزء الثالث

سألت وفاء متعجباً: طب ودي صابرة ازاي المدة دي كلها؟!! وفاء: لا ما هي مرافقة…أنا بلهفة: مين؟!! وفاء: ابو محمد المدرس….بيروحلها بحجة درس ابنها الصغير……..أنا بلهفة: أوعي تكوني بتتناكي انت منه كمان؟! وفاء: اخص عليك يا شوبة هو طلب منها بس أنا رفضت …أنا أرماة مكنة آه بس باتناك منك انت بس… أنا منشكحاً : … اقرأ المزيد

أرملة مكنة ترفع ساقيها لي كي أنيكها و تتكيف مني و تدعو صاحبتها الشرموطة المحرومة في حفل نيك جماعي الجزء الثاني

و يبدو أن وفاء كانت تتكيف مني بشدة رغم أنينيها و صراخها؛ فذلك ما دعها إلى أن تدعو صاحبتها الشرموطة لنشرع في حفل نيك جماعي في بيتها. في تلك الليلة كانت وفاء تولول فسحبت زبري منها ببطء لأدفعه ببطء إلى أن أنزلت يديها من فوق ساقي فبدأت ادفعه أشد واسحبه ورفعت بيدي ساقيها إلى أعلى … اقرأ المزيد

أرملة مكنة ترفع ساقيها لي كي أنيكها و تتكيف مني و تدعو صاحبتها الشرموطة المحرومة في حفل نيك جماعي الجزء الأول

لم تكد تنقضي أربعة شهور على وفاة علي السائق في النقل العام حتى دعتني وفاء أرملته كي أتسلل إلى بيتها في جنح الظلام لترفع لي ساقيها و أنيكها و تتكيف مني و تنتشي فتدعو صاحبتها ليلى الشرموطة المحرومة كي تذق زبري في حفل نيك جماعي في بيتها! اما انا شهاب فرجل في منتصف الثلاثينيات أعزب … اقرأ المزيد

ست مصرية مكنة اتجوزت مرتين و مطلقة كسها يمص لبني بحرارة الجزءالثاني

قربت منها فقعدت جنبها على طرف السرير وقلت في نفسي لازم أعمل حاجة مع ست مصرية مكنة زي دي في اضعف حالاتها النفسية و الجسمية و هي هايجة فقلتلها: أنا مقدر شعورك…. بس اعتبريني زي صديق مخلص… بصتلي و عينيها دمعت فكملت: لأ متعيطيش اجوك… أنات متفهمك…. أنت ست مطلقة و صغيرة وجميلة و ألف … اقرأ المزيد

ست مصرية مكنة اتجوزت مرتين و مطلقة كسها يمص لبني بحرارة الجزء الأول

ست مصرية مكنة بجد اسمها صابرين اصلها مالبحيرة بس جمال ايه و خدود ايه و طياز تولع أي زب وبزاز توقف اجدعها شنب. أتجوزت مرتين و اطلقت عشان هايجة نيك مش بتشبع او عشان اكون صريح الاتنين اللي أتجوزوها واحد طفش متعرفش فين بعد ما جاب منها عيلين والتاني مش بتاع شغل فسابته. دلوقتي صابرين … اقرأ المزيد

محجبة مكنة هيجانة أوي في الثانوية تمص زبي و ألحس كسها الجزء الثاني

دخلت و انا بأتملى من حسن مفاتنها و بقيت هيجان عليها! البنت كانت بتابع نظراتي لجسمها و تشوف تأثيرها علي! البنت كانت مرقعة اوي وحلوة أوي! كانت بردة بتبادلني نفس النظرات الشبقة التعبانة . قلت لأحلى بنت محجبة مكنة أوي في الثانوية كلها و أنا بابتسم و أزغرلها: أيه الحلاوة دي..يا رولا… أنا لو كنت … اقرأ المزيد

محجبة مكنة هيجانة أوي في الثانوية تمص زبي و ألحس كسها الجزء الأول

أنا وائل مدرس فيزيا من القليبوية عندي 37 سنة مدرس قديم وخبرة وكمان معايا النهاردة بنت محجبة مكنة هيجانة أوي اسمها رولا في الثانوية مكنتش متوقع ن علاقتي بها تتطور بالشكل العجيب ده لدرجة أنها تمص زبي و أنا بدوري ألحس كسها لحد ما تجيبهم. بس بأمانة البنت صاروخ يا حلاوتها بالحجاب اللي بياكل منها … اقرأ المزيد

منقبة مصرية مكنة تتحول إلى شرموطة بين أحضاني في سرير جوزها الجزء الاول

حكايتي مع أسماء, منقبة مصرية مكنة اللي أتحولت إلى شرموطة بين أحضاني في سرير جوزها, من أول ما دخلت الشركة و أنا كنت باسميها الحاج أسماء من جمودها و نشفانها في مقر الشغل معانا. هي موقعها في الشغل يعتبر اقل من مديرة و اكبر من زميلة لأنها بتراجع الحسابات في الشركة ، بالطبع مش هاذكر … اقرأ المزيد

منقبة مصرية مكنة تتحول إلى شرموطة بين أحضاني في سرير جوزها الجزء الثاني

ابتسمت وقالت وهي باصة قدامها: عاوزني انزله! قلت باغازلها بس صادق في غزلي: لأ…خالص…هو في حد يشوف الشمس ويقولها أغربي… ابتسمت و وشها احمر وقالت: العيال عند ستهم النهاردة و محمود جوزي مسافر ما تيجي ناكل برة…و فعلاً راحت أحلى منقبة مصرية مكنة بينا على مطعم وكنت طوال القعدة باتامل في عيونها… هناك حكيت ليا … اقرأ المزيد

حسن أبو علي عشيق و نياك محترف ينيك أرملة أربعينية مكنة بمقابل مادي

سنري في تلك الحلقة كيف أصبح حسن أبو علي عشيق و نياك محترف ينيك أرملة أربعينية مكنة بعقد عرفي فيمتعها حتي تحلف باسمه! فعن طريق مدام راندا صديقته أصبح حسن أبو علي عضواً في نادي سموحة فكان يجالس راندا و ابنتها اللاتي هامتا به. كذلك تعرف علي صاحبنا الكثيرات من النساء هنالك صديقات راندا و … اقرأ المزيد