أحلى طيز في المنطقة

النيك فوق السطوح  وأحى سكس أنا كنت دايماً بقول عليها أنها أحلى طيز في المنطقة. دي حبيتي المتجوزة منار. والموضوع مش كلام وخلاص. لا هي فعلاً كان عندها أحلى طيز تخلي كل الرجالة في الحي يتهبلو عليها. بالرغم من أن منار بقالها ثاتث سنين متجوزة، بس هي مجربتش السكس اللي على أصوله مع جوزها لإنه … اقرأ المزيد

قصتي مع بنت خالة مراتي الحامل أحلى قحبة متناكة تغريني و أنيكها بقوة الجزء الثالث

سيبتها لما نزلت لبنها و أنا جسمي سخن أوي كأني محموم و كنت متأكد انها لو شافت زبري هتركع و تبوس رجلي عشان أنيكها بقوة و أطفي نارها القايدة! سيبتها و جريت عالحمام بلعت حباية تامول عشان تأخر معايا لأني مش مستحمل إثاة جامدة و رجعت لأوضتهاولقيتها لسة نايمة على بطنهافقلعت كلسوني و صعدت فوقها … اقرأ المزيد

قصتي مع بنت خالة مراتي الحامل أحلى قحبة متناكة تغريني و أنيكها بقوة الجزء الثاني

حسيت أن مراتي قربت من ودن بنت خالتها وقالت: عارفة يا بت يا شمس…أحمد هيجنن ….عايز ينيكني بس مش قادر!! وسمعت ضحك مكتوم فقالت شمس: يا عيني تلقاه تعبان أوي!! أنا مجربة تعب الرجالة يا اختي!! فردت مراتي عليها: طب اعمل أيه…ما هو اللي جابه…بتاعه قد كده…هههه…زي بتاع الحصان يا ختي!! أنا سمعت كدا و … اقرأ المزيد

قصتي مع بنت خالة مراتي الحامل أحلى قحبة متناكة تغريني و أنيكها بقوة الجزء الأول

دي قصتي مع بنت خالة مراتي الحامل, أحلى قحبة متناكة تغريني وأنيكها بقوة في شقتي. أعرفكم بنفس الأول, أنا أحمد شاب مصري من البحيرة, كوم حمادة, سني 29 سنة باشتغل في التدريس مجوز رانيا شابة أمورة اخترتها نقاوة على عيني من سنتين و جبت منها ولد عنده سنة و نص . رانيا مراتي شغالة في … اقرأ المزيد

منقبة راقصة بين زراعي حبيبي و أحلى متعة في غرفة النوم

نعم أنا منقبة راقصة بين زراعي حبيبي وانتشي مع أحلى متعة في غرفة النوم بين أحضانه وأضرب بالعادات و التقاليد عرض الحائط تلك التي فرضت علي فرضاً ولم اخترها ولم توافق طبعي. فقد نشأت في بيئة متزمتة ذات تقاليد أعدها بالية. و رغم أن كل أفراد أسرتي يأخذون بها ويعتدون إلا أنني كنت أحمل نفوراً … اقرأ المزيد

أحلى قبلات و آهات ملتهبة مع طالبة الطب العشرينية الشهوانية عاشقة الجنس الجزء الثاني

يبدو أن شيطان الجنس لعب بعقل طالبة الطب العشرينية الشهوانية ذلك اليوم فاشتهت قضيبي ذلك المتوتر المشدود دائماً في حضرتها! تمنت قضيبي ولا أدري لما قضيب مراهق تاركة قضبان زملائها الشبان في الجامعة! لعلها علمت من خجلي أني لن أبوح بسرها لو راودتني عن نفسي وذلك كما أعلمتني لاحقاً! ذلك اليوم حضرت إليها و طانت … اقرأ المزيد

أحلى قبلات و آهات ملتهبة مع طالبة الطب العشرينية الشهوانية عاشقة الجنس الجزء الأول

لا أنسى يوماً استمتعت فيه بأحلى قبلات و آهات ملتهبة مع طالبة الطب العشرينية الشهوانية عاشقة الجنس و كنت أنا ياسر يومها فوق الخامسة عشرة وتحت العشرين من سني عمري الغض. لا أنسى تلك اللحظات و كفاها يعتصرانني بشدة من بين فخذي فارتعش و تمسك بيدي لأحتضن ثدييها المكتنزين فتتأوه و تختلج رغباتنا في صدرينا … اقرأ المزيد

أحلى قبلات و آهات ملتهبة مع طالبة الطب العشرينية الشهوانية عاشقة الجنس الجزء الثالث

لم احس من لذتي إلا ورشا طالبة الطب العشرينية الشهوانية عاشقة الجنس سكرانه من فرط اللذة تقول:يااه يا حبيبي.. نزلت لبنك من قبل ما أمص؟ ضحكت ضحكة خفيفة ثم التقمتها بفمها ويديها على ركبتي العاريتين تباعد بينهما لتندس بين وركي مرة أخرى.. وتلمس باكتافها ركبتي.. وتدعك صدرها وقد عرت بزازها على قضيبي المنتصب الساخن. وحين … اقرأ المزيد

أحلى متعة جنسية و أنا عارية بين زراعي حبيبي في مرسم صاحبه وهو ينيكني بين بزازي و في طيزي الجزء الثالث

راح يدلك ذكره الساخن بما تبقى فى يده من اثر الزيت الذى كان يستخدمه فى خاتمى وأعاده بين بزازي فشعرت به ينزلق بنعومه بينهما و بدأت أخبر أحلى متعة جنسية و انا عارية بين زراعي حبيبي في مرسم صاحبه و العري يطوق الحجرات من كل مكان! أطبقت بكفي على بزازي اضمهم .. أمسكت بزازى بكفي … اقرأ المزيد

أحلى متعة جنسية و أنا عارية بين زراعي حبيبي في مرسم صاحبه الجزء الثاني

توقف حبيبي و أنا بين زراعيه عن نزع الكيلوت وهو يهمس باسماً: قلتلك متخافيش … مش انا وعدتك. و حملني حبيبي شبه عارية بين زراعيه القويتين ليسير إلى سرير في غرفه ملحقه بمرسم صاحبه و برقة بسطني عليه. استلقيت على ظهرى رافعه و اشتهيته بشدة رفعت زراعي و قد تعلقت تعلقت عيناه النهمتين غلى لحمي … اقرأ المزيد