الجنس والقصص


لمراه تمتلك الحياء والرجل يمتلك الفجور .ممكن للمراه ان تطلب رجل لمزاجها بس بطريقه غير مباشره والرجل عكس ذلك . بعض النساء اذا اشتهت رجل فانها اخر رجل تبص له واخر رجل تكلمه ولو سالها ردت عليه بمنتهي التقل وقله الكلام . حياء المراه يمنعها من طلب الرجل طلب مباشر بس للمراه حيل وشبك ممكن تنصبها علي الرجل حتي تصتاده او تقع بيه

.وياويله لو امراه دخل رجل بمزاجها او حطيته براسها ح يلف حول نفسه وممكن يحدث له مالا يحمد عقباه .اه من الكس لو طلب رجل فانه يعمل المستحيل حتي يشعر بزوبره بداخله . وهناك سيدات تخجل حتي من النظره او الابتسامه . هؤلاء النساء بيكونوا مكبوتات ومحرومات ومشتقات . بيكونوا كالبركان الخامل اذا انفجر بينطر احاسيسه وحممه .كنت ساكن جديد بمنطقه مدينه نصر . وهناك تعرفت علي رجل وزوجته واولادهم . وكنا نتقابل كل ليله مع العلم كان هناك فارق سن بيني وبينهم يقد ب20 عاما .

وكانت الزوجه معروفه انها تدخل بيوت العماره كلها وترغي وتنقل الاخبار .انا كنت مختصر لاكتر درجه . بيوم الرجل سالني انت بتفهم بالكمبيوتر قلتله عندي فكره معقوله . قال الكمبيوتر بتاعنا توقف ممكن تشوفه . المهم ذهبت لرفه الكمبيوتر ووجدت ان العطل خفيف وفي 15 دقيقيه كنت صلحته وكان احسن من الاول كمان لان هناك برامج كانت مغلقه وهناك برامج كانت السبب بتعليق برامج الكمبيوتر . شكرني الرجل . وزوجته لقت خامه خصبه للحدث مع الجيران . ونشرت خبر بين الجيران وتكلمت كتير مع الجيران عن قدراتي بتصليح الكمبيوتر

. علما ان فكرتي بالكمبيوتر مش متل واحد محترف .بيوم المساء راجع البيت وكنت بباب شقتي حيث بالدور 4 شقق . وافاجئ ان الشقه اللي بجانبي بتفتح بنفس الوقت وبتخرج منها سيده حوالي 32 عاما . وهي تلبس جينز وبلوزه من غير اكمان وهي بيضاء ويفوح منها رائحه العطر وكان لبسها ناعم وشكلها يدل علي انها انثي حقيقيه .وفجاه سمعت صوت مساء الخير استاز احمد . بصيت ناحيتها وقلت مساء النور . قالت اسفه لازعاجكك انا جارتك . قلت لها اهلا وسهلا .

قالت سمعت من الجيران انك بتفهم بالكمبيوتر . والكمبيوتر بتاعي عطلان . ولازم اصلحه لاني بكلم زوجي بامريكا . والليل ميعادنا ومش عارف اعمل ايه . قلتلها تحت امر حضرتك ممكن لو سمحتي اخد دش واغير ملابسي وااجي اشوف المشكل . قالت خلاص قلتها ربه ساعه وجايلك . المراه فرحت وحسيت ان السعاده تملا وجهها .انا بصراحه فرحت لاني كنت براها كتير وهي بتلبس ملابس جميل وشيك وكنت معجبب طريقه لبسها وانوثتها فقد كانت انثي انثي حقيقيه

كنت ح اتجنن عليها .المهم ذهبت الي الحمام واخدت دش ولبست احلي تي شرت عندي ووضعت احلي برفان وهيات نفسي للتعارف واتمنيت ان عطل الكمبيوتر يكون بمقدوري حتي اثبت قدراتي .المهم طرقت باب الجيران وفتحت لي وكانت لابسه ملابس تختلف عن اللي شفتها بيه فقد كانت جونيله قصيره ناعمه حرير فيها ورد احمر يجنن وكانت الجونيله تهتز يمينا ويسارا وانا اري فخادها الناعمتين واكاد اري فلقتي صدرها وحاجه ناعمه مرمر تجنن . كمان بخلاف طريقه كلامها اللي تجنن اي رجل فكان صوتها ناعم ورقيق . بصراحه انا ماكنتش عارف اعمل ايه بس كنت مكسوف ومتحفظ . قلتلها لو سمحتي فين الكمبيوتر قالتلي انت حامي حامي كده طيب انت لسه جاي من الشغل . استريح اشرب حاجه وبعدها شوف الكمبيوتر . احضرت لي كوب مياه غازيه . اخدت منها رشفه وكنت مش عارف اعمل ايه . طلبت منها مكان الكمبيوتر . وانا بكلمها خرجت شغاله فليبينيه . وقلت لها بالعربي المكسر انا خلاص انا بروح ست جاسمين. طبعا ده اسم السيده .

البيب استحمي واكل ونام بالسرير . تامري بشئ تاني قالت لا بكره تيجي بدري . ذهبت الخادمه وحسيت بالصمت الرهيب بالشقه .المهم قلت لها فين الكمبيوتر قالت انت علي طول مستعجل كده . ابتسمت باحراج . المهم قالت اتفضل معايا . الكمبيوتر بغرفه النوم . رحت ورا السيده ياسمين . وهناك فوجئت بفرفه نوم تعقد من جملها ورقتها ونعومه الفرش الحرير اللي عليالسرير .

وكل شئ منظم بالغرفه يعني شئ ناعم ورقيق واحستت بالراحه والانسيابيه بجسمي .يخلي اي رجل زوبره يسرح بالنعومه والجمال والرقه والهيجان والشهوه.كان الكمبيوتر بجانب الشباك . المهم اتمنيت يكون العطل بسيط . فتحت الكمبيوتر . ولم يفتح . المهم حاولت بطريقه تانيه . وفتحته بالطريقه الامنه . انفتح معي عملت له اعاده ترجيع برمجه. وهنا اعلن الكمبيوتر عن نفسه واشتغل . حسيت ان المراه ح تججن . المهم اخدت بالبحث بالكمبيوتر وقلت لها انه ممكن يعلق تاني . المهم . قالت لي انا مش عارفه اشكرك ازاي استني ح اعمل لك شاي . تركتني بالغرفه واخد العب بالملفات وهناك رايت صورها رهيبه وهي بالخارج ووجدت صورها نصف عاريه بالبلاج. وكان زوبري ابتدا يشد وعشت باحلام . اتمنيت حتي المسها ولو لمسه عفويه . المهم هي جت وجلست بجانبي . واخدت تبحث بالكمبيوتر وقالت يومين الان وانا لا اعرف اشغله . تعرف انا بشكرك عاوز كام قلتلها لالالالا يامدام عيب احنا جيران وانا لا اعمل بالتصليح انا اخصائي علاج طبيعي ومساج . وبعمل بمستشفي استثماري . قالت لي بجد يظهر اننا ح نشوف بعض كتير .

ممكن اسالك سؤال قلت لها تحت امرك اسالي براحتك سالتني عن الالام اسفل الحوض . وابتدا احاديثنا عن الام الظهر قلتلها ممكن تيجي المستشفي وانا تحت امرك . ومن داخلي نفسي المسها .وقالت انت ليه مش متزوج قلتلها لما الائي بنت الحلال.المهم استازنت للذهب فطلبت مني تليفوني . المهم وكنت تعبان من شغل اليوم كله ولبست البيجامه الشورت بتاعتي

وذهبت للنوم وروحت بالنوم الساعه هوالي الثانيه صباحا رن جرس التلفون.انا اسفه احمد بس عندي مشكله الكمبيوتر علق وانا بكلم زوجي . قلت لها اغير ملابسي واجي قالت لا تعالي بملابس النوم مافي حد غيري . لبست الشبشب . وذهبت لها ولسه ح ارن الجرس افاجئ بان الباب بيفتح وبتشدني لغرفه النوم كي اشوف الكمبيوتر .المهم فوجئت ان المدام بقميص نوم قصير ستان احمر يخلي زوبر اي راجل يشد . وقفت انامي واحدي حمالات القميص تسقط علي كتفها والبز الابيض يجنن مش ابيض بس وناعم والحلمه يبرز من القميص . حسيت ان المراه كانت بتستعرض امام الكاميرا لزوجها اللذي يعمل طيار وهو برحله لامريكا .حسيت ان هناك امام الكاميرا معركه جنسيه . ونظرت علي الارض بجوار رجل الكمبيوتر اجد كيلوت احمرستان يجنن . المراه كانت حافيه . احسست ان المراه بتلبس القميص علي اللحم وحسيت ان زوبري خلاص مش قادر .

ذهبت بسرعه واحضرت مشرب بارد . وجلست بجانبي وانا حاسس برائحتها الجنسيه وحسيت ان السيده مولعه . وان القميص لما بيطبع علي اللحم يهيج العفريت.ابتدات احاول اشغل الكمبيوتر وماكانش فيه شئ . بس انا استعبطت لان ريحتها كانت رهيبه وبصراحه اشتهيت منظرها وريحتها .

ابتدات المراه تميل علي يمينا ويساره وجسمي بيرتعش وعرقت وكانت حلتي فظيعه .كنت سخن ونار وكان زبي واقف بالشورت وكانت احاول ان اداريه .المهم اشتغل الكمبيوتر وانا تعمدت ان اطفيه ثانيا . كانت المراه تميل علي وانا اشاهد بزازها وبطنها وكنت اتمني ان اري كسها بس صعب .اتمنيت اضع يدي علي فخدها او كتفها .بعد ذلك حسيت ان المراه جسمها شويه بيرتعش . وحسيت انها بتلامس كتفها بكتفي وانها مشتاقه لملامسه رجل . المهم كل شويه احس بتلامس اجسامنا لبعض اكتر لدرجه ان فخدي العريان لامس فخدها وهي كل شويه تتكلم بيدها وتضع يدها علي يدي . احسست ان الفرصه مواتيه ي اضع يدي بس كنت حذر لافقد ملامستها لي المهم وجدت كوعي اليمين يتلامس مع بزها الشمال . المهم نزلت ايدي عند فخدي وعملت نفسي اني بهرش فخدي وحسيت بفخدها بجانب كفي . المهم انا حسيت ان الجاره مشتاقه كتير ومولعه نار بس لو غلطت غلطه ممكن اخسر بسببها كتير.كنت حذر معها المهم الست حطت يدها علي ايدي وقالت بص . انا عندي السي دي بتاع الاكس بي ممكن اجيبه لك . انا فرحت

وقلت لها احضريه غابت دقائق وجتمعها شرائط كتير. وجلست ولصقت في وانا شفت كده روحت مايل عليها وضغط بكوعي بجنبها . حسيت ان المراه مستلزه من كوعي وقالت انت ليه ماتزوجتش ؟؟ انت عمرك ماحبيت ؟؟ قلتلها طبعا حبيت . قالت وليه ماتزوجتهاش ؟؟؟ قلتلها القسمه والنصيب . المراه حطت رجل علي رجل وحسيت ان فخدي اليمين تحت فخدها الشمال وحسيت ان زوبري خلاص

.تعمدت اعمل نفسي منهمك مع الشرائط ورجلي شغاله بالتغويط تحت فخدها لدرجه اني حيت ان فخدي وصل لكسها وفلقه طيظها .حسيت ان المراه بترفع فخدها اكتر . المهم انا بصراحه استبيعت ووضعت كف يدي اليمين اسفل فخدي وغوطت بايدي بوسط طيظها لم تقل شئ.المهم قلتلها الساعه الان الرابعه بستازن قالت لي والكمبيوتر ؟؟ قلتلها مره تانيه قالت لي ارجوك كمله . المهم حسيت ان المراه عاوزه شئ.ابتدات اطلع ايدي علي فخدي واتلامس بجانب كفي مع فخدها وهي لم تقل شئ .المعهم لقيت يدي بوسط رجلها وهي لم تقل شئ . حسيت انها بتزنق كسها بكفي . كنت اخاف اتمادي . ولكني سخنت وولعت وزوبري كان واقف بالشورت وتعمدت اقف حتي تري حجم زوبري بالشورت.هي اتجننت اكتر . المهم قلتلها قميص النوم بتاعك ده يجنن قالت انت ماشفتش حاجه ؟؟؟ المهم فتحت دولاب ملابسها وكانت مجموعه تجنن .

شفت قميص لونه غريب وعجيب ومفتوح من كل جهه اعجبت بيه جدا . المراه هاجت من كلامي . استازنت وطلبت منها اروح الشقه بتاعتي حتي انام لاني باكر عندي شغل . قالت طيب انت بكره الساعه كام تكون تقدر تيجي . قلتلها يمكن الرابعه مساء بعد الشغل .رجعت لغرفتي وزوبري شدادد وحاولت انام ماعرفتش الا لما مارست العاده السريه وقزف لبني بالكيلوت ولم ادري الا بجرس المنبه .صحيت وذهبت للشغل .تاخرت بالشغل وت بدل الرابعه الثامنه مساءا . المهم دخلت البيت واذا بجرس التلفون وكانت هي . وقالت انا منتظراك من الرابعه . قلتلها اتناول طعامي واجي لحضرتك . قالت لالالا انا طبخت لك تعالي انا عزماك خد دش وتعالي

.اخدت دش ولبست بسرعه وروحت وفتحت لي المدام وكانت لابسه جينز وبلوزه . وجلسنا وتناولنا العشاء . وكان البيبي صاحي .المهم جلست امام الكمبيوتر بعد العشاء ومعي السوفت وير وجلست اعمل اعاده برمجه للكمبيوتر وكانت بمنتهي السعاده .

من الحين للاخر تسالني لماذا لم اتزوج وايه شروطك . وانا استمع وكنت منبهر بانوثتها ورقتها وكنت اتمني تلبس لي قميص النوم بتاع الامس .المهم استازنت كي تنيم البيبي . وانا جلست وبعد شويه دخلت ومها كوب شاي وشئ من الحلوي .انهيت برمجه الكمبيوتر . ورجعت للبيت تاني ونمت .حوالي الواحده رن جرس التلفون تاني وكانت هي عرفت انها مجنونه وحسيت انها بتبحث عن حد تتكلم معه فقط وان الكمبيوتر ده حجه .روحت تاني بالبيجامه الشورت وفوجئت انها لابسه قميص النوم اللي كنت معجب بيه امس . قالت ان الكمبيوتر معلق. حسيت ان الليله دي مش ح تعدي علي خير .شفت الكمبيوتر وماكنش فيه حاجه . طفيت الكمبيوتر ووشغلته تاني جائت هي وجلست ولصقت بجانبي . وكان القميص مفتوح من الجنب وحست ان المدام خلاص علي الاخر هايجه . قطعه فاكهه مستويه وطالبه حد ياكلها . المهم زوبري شد. وقررت انكها .وجلست بجانبي ولصقت بي المره ده دخلت بيها عليها طول . حطيت يدي علي فخدها ماقالت شئ. حسيت انها خلاص ملكي انا والليله دوخلتها معي .

المهم وقفت بجانبي لفيت يدي وانا خايف خلف خصرها . ماقالت شئ . كانت فتحه القميص تفوت جمل . حطيت يدي من الفتحه الجانبيه . وحسيت بفخادها الناعمه وكنت مش مصدق عيني الجمال ده ملكي الان . حطيت ايدي علي كسها من فوق الكيلوت لقيتها غرقانه . نزلت الكيلوت شويه شويه لحد ماوصل لنصف فخدها ووضعت صباعي عن

فتحه كسها لقيت خيوط بيضاء غريبه بتشر بين فخادها . نزلت الشورت وكان زوبري شادد وفظيع . لصقت زوبري بطيظها شهقت وقالت ااه اه اف اف .ولفت نفيها تقبلني قبله سخنه.المهم مسكتها زوبري بصت ليه وقالت جميل ئوي ياحمد يخرب بيت عقلك المهم اخدتها بحضني وجلست علي الكرسي وبوستها بوسه جامده راحت دايبه بايدي .هي كانت مستسلمه وكنت حاسس بحرمانها واشتياقها .المهم روحت منزل قميص النوم وكانت بززها شاده والحلمات شاده للامام منظر رهيب . حسيت ان انها مشتاقه كتير . مشيت بيها ناحيه السرير اللي كنت مشتاق فقط اقعد عليه . ونمت فوقها وزوبري لاصق فيها وشفايفي بشفايفها وهي بتتاوه وبتتمسح بجسمي كانثي الاسد وهي بتتمرمغ بالارض.المهم خلعت كل ملابسها وانا كمان واخدنا نحضن بعض واخد ابوس والحس كل اجزاء جسمها وامشي زوبري من علي جسمها وهي خلاص علي الاخر .وكان شعور غريب جسمها يلامس نعومه غريبه.رفعت رجلها علي كتفي وحطيت راس زوبري عند فتحه كسها ودفعته للامام بالداخل صرخت كانها عمرها مادخل فيها زوبر . زوبري اخد بالتحرك رايح جاي بكسها والراس تخبط بجدار كسها من الداخل وعند كل خبطه كانت تشهق . نزلت رجلها من علي كتفي ولفتهما حول وسطي ومسكتني وضمتني . واخدت بالتحرك بزوبري رايح جاي واحسست انها معلمه نيك .اخدنا انا وهي بالتحركك حركات  داخل بعض واحسس بيها وبطاقتها واحسست بانفسها . وهنا اعلنا كل مننا عن نفسها وانطلقت عواطفنا وشهواتنا انا نطرت وهي نطرت بنفس الوقت . وضمتني ليها بقوه وهي تقبلني قبلات شهوانيه غريبه . بصيت لوجهها لقيت الدم هربنان منه وتحت عيونها كان سواد غريب من الشهوه والطاقه اللي فقدت . كانت هذه المره حوالي 20 دقيقيه كلها حمم

.كنا علي السرير نتكلم وهي نايمه علي صدري تسمع صوت دقات قلبي .بعد فتره ابتدات اداعب بزازها والمس طيظها وحسيت ان جسمها ابتدا يسخن تاني . بس اللي قلقني الهاله السوداء اللي تحت عينيها . ابتدانا بالبوس ثانيا وابتدانا بمص اللسان وانا امسكها من صدرها والمس فخدها المهم نيمتها علي وجهها ووضعت مخده عند وسطها وكنت اري خرم طيظها وكسها من الخلف وكان كسها لايزال يفرز الخطوط البيضاء . وضعت زوبري من الخلف بكسها ولفيت ايدي حول صدها ومسكت حلمات صدرها بصوابعي وابتدات بالتحرك والاندفاع بكسها بحركات سريعه وكانت تحب الحركات القويه وهي تقولي كمان كمان احمد انا حبيتك انت طلعتلي من فين اخ اخ ياخرب بيتك . متعني متعني اموت فيك اف اف اخ اخ اديني اكتر . اخ اخ افففففف المهم انا كنت بهيج اكتر . واحسست ان زوبري بينطلق وان كسها بينطلق وجبت بداخلها ونمت فوقها . حوالي ربع ساعه كل ما اجي اقوم تولي لالالا ارجوك خليك . المهم رايت من الشباك خيوط وضؤ الفجر .قمت من فوقها واستازنت وهنا فوجئت تقول لي ان زوجها ح يجي الليله من امريكا اخدت تكلمني اليوم كلو بالتلفونات وهي تقول انها اتمتعت معي وانها مشتاقه لمره ثانيه.تعددت مقابلاتنا بعد سفر زوجها وفي كل رحله لزوجها . سافرت ياسمين الي احد البلاد الخليجيه حيث ان زوجها عمل باحدي شركات طيران الخليج وكنا بنتقابل لما بتنزل مصر . حتي انا كمان سافرت الي اوربا وتركت الشقه وتركت زكريات احلي نيك بحياتي . وعرفت ان الكمبيوتر الاختراع الحضاري كان سبب بمتعتي.

يعني صلحت الكمبيوتر وصلحت كسها.

أضف تعليق