مذكرات سحاقية | l-studio-msk.ru


مذكرات سحاقية

تنويه : قبل اي حاجة الجزء ده مش هيبقي فيه سكس كتير لكنه هيبقي بيوضح انا مين وبدأت ازاي لكن اللي جاي هيكون كله سحاق
احب اعرفكم بنفسي :
انا بنوته اسمي نها عمري 22 سنة ولما دخلت المنتدي هنا وجدت ان معظم القصص خيالية علشان كده قررت اني احكيلكم قصتي الحقيقية وازاي مارست السحاق واول مرة ليا ….
بدايتي مع السحاق بدأت وانا صغيرة في اولي ثانوي كنت بنوته حلوة وشقية من مستوي راقي وبتحب الهزار والضحك والخروج وبتهتم بنفسها وجسمها جدا وبلبس لبس ضيق يبين جمال جسمي لان صدري كان بارز وحلو وطيزي كانت مدورة ومغرية جدا …
بداية الموضوع لما كنت بروح المكتبة بتاعة المدرسة اجيب كتب من هناك لاني بحب القراءة جدا وكنت بلاقي امينة المكتبة مس شيماء عينها دايما عليا ولما كنت اوطي كانت تبص علي طيزي وتضحك :-d …
مس شيماء كانت صغيرة لسه وكانت فرسة صدرها كبير وجسمها حلو وبتلبس لبس شيك جدا وكانت متجوزة وكنت بسمعها تحكي لصاحبتها وانا ف المكتبة انها محرومة وجوزها بيسافر كتير ويسيبها بالاسبوع وانها حاسة بالوحدة وانها مستحملة بس علشان بتحبه …
بالوقت بقيت بتكلم مع مس شيماء وبتعامل معاها وبقينا صحاب وكانت بتشجعني علي القراءة وتحضني وتقولي انتي اختي الصغيرة يانونا ولو احتاجتي حاجة تعالي ليا علطول …
في يوم مس شيماء عزمتني ع الغدا عندها بعد المدرسة استأذنت جدتي لاني كنت عايشة معاها وقالتلي اروح …
روحت بعد المدرسة مع مس شيماء البيت دخلنا ورحبت بيا وقالتلي انها هتدخل تغير هدومها ودخلت وبعد دقيقة خرجت بالبرا والاندر بس ، اتكسفت جدا منها قعدت تضحك وتقولي مكسوفة مني يانونا ده انتي اختي الصغننة يابت اقلعي الهدوم دي الجو حر مفيش حد غيرنا ، طبعا فضلت ارفض وهي تضحك لكن فلاخر وافقت وقلعت وبقيت بالبرا والاندر زيها ..
قعدنا نتكلم شوية وحكيتلها ان ماما متوفية من زمان وان انا وحيدة قامت حضنتني وقالت متزعليش ياحبيبتي وكانت المفجأة انها مسكت طيزي وقالتلي بضحك ايه الحلاوة دي يابت يابخت اللي هيتجوزك …
دخلنا المطبخ نحضر الغدا وقعدنا نتغدي ولقيتها قامت خلعت البرا لقيت اجمل بزاز شوفتها ف حياتي كان صدرها مرفوع ومشدود وحلماتها وردية وبارزة وواقفة كانت حلمات واحدة تعبانة وهايجة ونفسها تترضع وتتقطع لحس عملت نفسي مكسوفة ولفيت وشي قعدت تضحك وقالتلي معلش اصلهم كبار والسنتيانة بتخنقني بكره بزازك تكبر وتعرفي ده ولو انهم كبار وزمانك عارفة ضحكت وقولتلها اه قامت مخلياني اخلع زيها وبقيت بزازنا مكشوفة ، اول ماشافت بزازي عجبتها وقالتلي ايه ده يابت انتي بترضعي وضحكت بشرمطة قولتلها هو انا اجي حاجة جمبك ؟؟ ضحكت وقالتلي بس انا برضع جوزي انتي بترضعي مين ؟؟ ضحكت

1 / 2

وقولتلها مفيش ، قربت مني وقالتلي طب ايه رايك ترضعي مس شيماء حبيبتك ؟ وقبل ما ارد كانت
حاطة بزي الشمال ف بقها وبزي الشمال بيهيجني جدا ..
قعدت ترضع وتلحس ف حلمة بزي الشمال لقيت نفسي برجع لورا وغمضت عيني وحسيت احساس اول مرة احسه وكسي كله ميه وهي لسه بترضع وتلحس ف بزي ، وقالتلي ها ايه رايك ف رضاعة مس شيماء قولتلها رووووعة يامس ، ضحكت وقالتلي بس كده التاني يزعل وخدته ف بقها وقعدت ترضع ولقيت ايدي غصب عني بتدعك كسي وبدأ اخرج صوت من متعتي لقيت ايدها فوق ايدي علي كسي قالتلي تاعبك ؟؟ قولتلها لا بس احساس حلو . قالتلي وايه رأيك في احساس احلي منه ؟ قولتلها موافقة قالتلي بس الاول قوليلي ده اسمه ايه ( تقصد كسي ) ضحكت وقولتلها ( المهبل ) قامت ضاحكة بشرمطة وقالتلي اسمه ( الكس ) قولتلها حاضر اسمه كس ، مسكت صدري وقالتلي اسمه ايه قولتلها صدر قامت قرصت حلمتي وقالت اسمهم ( بزاز ) وضربت طيزي وقالت دي ايه قولتلها طيزي قالتلي شاطرة وشدت الاندر وهجمت علي كسي لحس وانا اوووووووووووف بتمتع اوي واقولها حلو يامس قالتلي كسك روعة وردي وصغير وطعمه جميل وخرم طيزك حلو اوي وتفت علي خرم طيزي وقعدت تلعب بصباعها فيه من برا ، سرحت ونسيت نفسي مع المتعة دقايق بعدين فوقت علي وجع طيزي وهي بتدخل صباعها جوا قعدت اقولها بتعملي ايه مرديتش عليا وفضلت تلحس كسي جامد وتدخل صباعها ف طيزي لحد مادخلت عقلة كاملة منه ف طيزي كانت بتوجع اوي بس اللي كان مهونها لحسها لكسي كانت بتلحس حلو اوي وتمص زنبوري وشفايف كسي وتلحس جامد ووفضلت علي كده لحد مانزلت بعديها طلعت صباعها من طيزي وقالتلي ايه رايك ؟؟ قولتلها حلو يامس بس طيزي وجعتني اوي .. قالتلي معلش ياحبيبتي بكره تتعودي قولتلها ماشي قامت خدتني ع الحمام وقالتلي هعوضك عن وجع طيزك ودخلنا تحت الدش ودخلت لسانها ف بقي وخدت شفايفي مص وبوس وانا بدوب بين ايديها وخلصنا طلعنا لبسنا الاندر وسيبنا الاكل بتاع الغدا ونمت ف حضنها وصحينا علي التليفون بيرن كانت جدتي ولبست وبوست مس شيماء وروحت .. ودي كانت اول مرة ليا ومش الاخيرة وعلاقتي لسه مستمرة لحد انهارده وفي حاجات تانية كتيييير حصلت بعد كده

2 / 2

أضف تعليق