النيك الساخن مع داليا اللي دخلتني بيتها عشان انيكها


قصة النيك الساخن والمرة دي كانت مع داليا اللي دخلتني بيتها وهي متجوزة وأنا شغال سباك ورحت عشان أصلح لها مواسير المياه وكانت بتعشق الزبر والنيك وحصلت بينا أحلى حكاية نيك وسكس بطريق الصدفة بس كانت أجمل صدفة. كانت داليا ست متجوزة وأنا عارف جوزها وفي مرة من المرات طلب مني إني أروح لبيته عشان أصلح له مواسير المياه اللي كان فيهاتسريب ولما رحت لبيته استقبلتني مراته داليا وكانت حلوة أوي وأول مرة أشوفها على الحالة دي لإنها كانت لابسة روب شفاف وطيزها باينة كبيرة وبزازها كمان كبيرة وبصراحة زبري وقف عليها وتمنيت أنيكها وأمارس معاها النيك الساخن. دخلت البيت وبدلت هدومي وبقيت بهدوم الشغل بس وكانت خفيفة أوي صيفي وكان زبري واقف وباين من تحته ولاحظت إنها بتبص على زبري من وقت للتاني وهي مشتهية النيك والزبر لإن جوزها كان سنه كبير وما بينيكهاش كتير وفي كل مرة كنت أنزل أعمل حاجة تحت الحوض ألاقيها بتبص على زبري بكل شوق ومحنة وبعدين قلتلها أني لقيت مكان التسريب وطلبت منها تقرب عشان تشوف مكان التسريب بعينها ونزلت معايا تحت الحوض ولما ميلت شوفت بزازها الملبن وبقيت حاسس بأنفاسها على وشي وهنا زادت شهوتي وحرارتي ورغبتي في النيك الساخن مع داليا وحسيت إني أقدر أنيكها وأشبعها بزبري. بقى قلبي ينبض جامد عليها وزبري كان حابب يقطع البنطلون ويطلع لها وبعدين بصيت في عينيا وابتسمت وهنا رميت كل العدة اللي كانت جانبي وحضنتها جامد وبدأت أبوسها بسخونة كبيرة وأنا مصمم أفشخ كسها بزبري. كنت بأبوسها والحس في شفايفها وهي بتضحك وعاملة نفسها عايز تهرب مني بس على مين شهوتي كانت أقوي منها ومني وما سيبتهاش تهرب وقلعتها الروب وكانت لابسة تحته كيلوت أحمر ستان شفاف وكسها باين تحته. بدأت الحس كسها المبلول وهي عريانة على الأرش وبقيت تضحك وكأنها شرقانة على الزبر و النيك الساخن .
ساعتها طلعت زبري بعد ما فتحت البنطلون بإيدي الشمال وأنا قافشها بإيدي اليمين وطلعت لها زبري اللي كان قايم وواقف وكان زبري كبير أوي. عجبها زبري ومسكته بإيديها اللي كانت حنينة وناعمة وأمرتها إنها تمصه والمتناكة ما صدقت وبدأت تمص في زبرري وترضعه وأنا هيجان عايز أفشخ كسها اللي لحسته بلساني في النيك الساخن . لما مصت زبري قمت عشان تقعد عليه وأنا نايم على ضهري وأول ما حطيت شفرات كسها على زبري حسيت بسخونة كسها واندفع الحليب ومني زبري على كسها قبل حتى ما زبري يدخل فيها ونبتدي النيك الساخن.بصراحة كانت محنتي نار وكس داليا ما يقدرش الواحد يصمد قدامه بس أنا كنت مصمم أنيكها مرة تانية. قمت حطيت زبري على الحوض وفتحت الحنفية وبدأت أغسله وهي شايفاني بغسله وعاجبها. فضلت تضحك عليا وعلى سخونتي الجنسية الجامدة وقولتلها إني هأغسل زبري عشان أنيكها في كسها وأشبعها نيك. كنت باغسل زبري بمياه باردة لإني حسيت إنه ساخن وهيولع من المحنة ولما خلصت غسل فيه أنكمش بس فضل كبير وقربت من داليا وحكيت زبري على وشها وشفايفها وعينيها وبعدين قلت لها تطلع لسانها عشان أرحط زبري عليه وهنا دخلت زبري في بوقها وبقيت أنيكها في بوقها وهي كل فترة تطلب مني أطلع زبري من بوقها عشان أتملأ باللعاب وأنا مستمتع معاها في النيك الساخن وحسدت جوزها على إنه معاه واحدة زيها وقالت لي إنه بنيكها مرة أو مرتين في الشهر بس عشان كده كسها مولع على طول. طلعت زبري من بوقها وقلت لها خلاص يا حبيبتي أنا هأطفي لك كسك ودخلته المرة دي في كسها وكان ساخن أكتر من المرة الولى ومن شدة إعجابها بزبري كانت بتحسس على ضهري وتلمس بيوضي وأنا دايب في النيك الساخن معاه وزبري طالع داخل في كسها زي المنشار وما وقفتش لحظة عن بوسها من شفايفها الملبن ولحست حلماتها الوردية وهي اللي كانت بتهيجني أكتر وتديني قوة جنسية رهيبة اثناء النيك الساخن .كانت داليا مكنة في النيك ومشتهية الزبر أكتر ما أنا كنت مشتهي كسها.
بقيت أدخل زبري وأطلعه من كسها وأنا حاسس إن كسها بيشتي مية كل ما أحرك زبري جواه وهي بقيت تصرخ وتتأوه آآآآه آآآآآححححح يلا بقى يا حبيبي أنا أجمد من جوزي المتناك. ورغم إني كنت خلاص هأجيب حليبي في كسها بس حاولت أصمد أكتر وأطول مدة النيك الساخن مع داليا وفي كل مرة أطلع زبري وأخليه يهدأ وبعدين أفشخها تاني. كانت اللحظة اللي ما أقدرتش استحملها لما شوفتها بتصرخ جامد وجسمها بيرتعش وعينيها بتدمع وبعدين دابت وبقيت من غير أي حركة وكأنها أغمى عليها. ساعتها ما استحملتش وطلعت زبري وحطيته على بزازها وقذفت حليبي على بزازها ودلكت زبري على حلماتها لغاية ما نزلت أخر قطرة منه بعد النيك الساخن مع داليا. وبعدين لبست البنطلون وطلبت منها تلبس هدومها، ومن حسن الحظ إن جوزها دخل علينا وأنا بأصلح في المواسير وشكرني على مجهودي.

أضف تعليق