اعترافات بائعة هوى محترف – الحلقة 28: فتاة البوتيك عاهرة شابة لها ميول جنسية مثلية سحاقية


قالت وداد دون أن أسألها: تعرف أن في بنات ليل في الفنادق أو عاهرات صغيرات يشتغلوا في المهنة دي مضطرين لكدا…يعني مش كله زيي أنا باعمل اللي بحبه وبحب اللي باعمله وزي ما قلتلك باخد مقابل مادي محترم… هند فتاة البوتيك عاهرة شابة لها ميول جنسية مثلية سحاقية وإن كانت زي ما اعترفت لي في ساعة صفا وانفراد أنها بتعاشر الزباين في الفندق فغي وقت فراغها اللي هي بتقول عليه وقت الترفيه عن نفسها…زي ما قلتلك كنت شايفاها قاعدة تشرب الويسكي مع الفتاة الأجنبية و انا استغرب أن بطنها عريانة بالمنظر دا!

كنت عمالة أفكر في أمر هند دي و فعلاً ظني مخيبش انها قصدي فتاة البوتيك عاهرة شابة وشغالة لحسابها ومش بس كدا دي ليها ميول جنسية مثلية سحاقية ودا اللي هاجربها معاها…الحقيقة البنت كانت مغرية وحبيت أني أضمها لفريقي من البنات اللي شغالين معايا أو حتى تنفعنا في الكباريه اللي بقا بتاعي من الباطن دلوقتي…قلت للخليجي شوف بص هند أهي…بص ليهاو ضحك وقالي أه البنت بتاعت البوتيك…أمورة…ابتسمت و وليت وشه ناحيتي فقلي بس أنت القمر نفسه…شاورت ليها بيدي فقامت وجت ناحيتنا حيت الخليجي جوزي وحيتني و دردشت معايا شوية وبعدين مشيت…طلب الخليجي العشا فأكلنا وشربت وتقلت وبقيت مدروخة بالظبط زي فتاة البوتيك..لقيت الخليجي يبوسني ويلمس جسمي ولقيت نفسي أبادله البوس و البنت هند عمالة تاكلني بنظراتها… كانت نظراتها تثير شهوتي و حسيت أني عاوزة أدخل الحمام فقمت ودخلته من بهو الحمام، قضيت حاجتي وخرجت عشان الآقي هند قدامي تصلح من شعرها زيي أنا.حيتني من جديد وبقت تبصلي وتبرقلي فسألتها وانا في نص وعيي أنت بتبصيلي كدا ليه! هند ببسمة قالتلي أن جسمس عاجبها وأنها أول مرة تشوف جسم بالطعامة دي…

ضحكت لمجاملتها وقلت لها انتي كمان تجنني … جسمك حلو خالص، وجدت هند تلتفت لي كان صدرها المنتصب واضح لأنها كانت لابسة تي شير على اللحم مباشرة وحلمات بزازها بارزة شهية ولقيتها بتقرب مني و لمست بزازها كتفي! من هنا ومن حاجات تانية عرفت أن فتاة البوتيك عاهرة شابة لها ميول جنسية مثلية سحاقية فسألتني عن أسمي ققلتلها وداد فمدت يدها و بقتا تحسس فوق ظهري وبزازها عمالة تلزق كمان و كمان بجسمي وأنا عمالة أحس بليونة لحمها ولمسات أيديها تثيرني بقوة! مدت شفايفها باستني وغمضت عيوني وبعدين سابتني لما الخليجي نادى علي فرحتله. قلي أنه بكرة هيعمل مقابلة مع عميل جديد وأنه هيقابله بكرة وهيتغدا معانا…سألته وأنا هاقعد مع مين قلي ممكن مع هند طالما أنها بقت صاحبتي… فعلاً تاني يوم رحتلها اوضتها أو هي أخدتني و شربنا من جديد الويسكي وحكيت لي حكايتها وعرفت منها انها عاهرة صغيرة ولكنها مضطرة أثناء الحديث وهي شبه عارية الروب و أنا كذلك لقيت لبنى بتوطي ناحيتي فمدت أيديها وبعدت شعري اللي وقع فوق وشي وشفايفها لقيتها عمالة تتحسس خدودي ولقيتها عمالة تبوسني وأنا مستمتعة وعرفت ان فتاة البوتيك عاهرة شابة لها ميول جنسية مثلية سحاقية و بدأت في رضع شفتي و نزلت الروب من فوق كتافي و بدأت تمارس معايا وعليا الجنس المثلي من لحس الصدر ومص البزاز. خدرتني ولقيت نفسي اتمددت فوق السرير وبقت تمشي لسانها فوق بطني و لحمي ولقيتها نزلت فوق عانتي وبين فخودي و بقيت عارية تماما و أنا بقول كفاية يا هند…مكنتش تعتقني البنت كانت خبرة أوي مع الستات بقت تتحرك وتهز وسطها فكان عمال يحتك كسها بمؤخرتى وأنا باحس بسوائل كس فتاة البوتيك عمالة تتسلل مخترقة فلقتي مؤخرتى . فضلت تنتشي معايا ومني و أنا ناري ولعت لقيتها من جديد فشختني وبقت تدخل منا بين فخودي وتحكك كسها بكسي اللي كان زلق سخن وبقها عمال ياكل شفايفي وأيديها عمال تقفش في صدري. رحت منها في دنيا تانية وعالم بعيد بعد أما سابت بقي ولقيتها بتاكل بزازي وترضع حلماتي وبردو عمالة تدفع بوسطها بين فخادي. نزلت من جديد تلعب في كسي و تشفط بظري وانا عمالة أطلق آهات شديدة قوية جداً لحد اما وصلت لرعشتي فبقيت أقوم وأخبط أيديا في دماغها وأدفع دماغها اكتر و أكتر فوق كسي. كانت فتاة البوتيك خبيرة في ممارسة الجنس المثلي مع السيدات وهي نفسها اعترفت لي بانها شبقة جداً مع الستات و أنا تميل أكتر للستات. أرتويت و جبت شهوتي ولقيتها عمالة تلحس وتشرب وتطلع من جديد عشان تبوسني وتبصق شهوتي في بقي! كنت أعرف أن الرجالة بتعمل كدا بس لحد أما لقيت الستات بيعملوها مع بعض وخاصة الشبقات منهم زي هند. نامت جنبي وهي تلهث وأنا ألهث…كان اول وآخر لقاء ليا مع الجنس المثلي لاني من ساعتها وأنا مش بمارس إلا مع الرجالة…أما الخليجي قضى معايا شوية أيام وسابني وسافر بلده وأنا من جديد مقضياها بس مع الزباين الأثرياء يعني علية القوم…

أضف تعليق