سأستمتع في تلك الحلقة مع لحس أحلى أكساس لحس كس حبيبتي و كس صاحبتها حتى الرعشة وذلك بعد معرفة الخديعة التي انطلت علي فأكملت لزوجتي: عقلي دار بسرعة و عدت لحظات صمت وبعدين قلت لجانيت: “ بس دا مينفعش…غلط ان أنيك نرجس…” لقيتها بترد عليا وتهز دماغها تنفي: لا مش غلط… فجأة لقتيت صوت ورا مني لفت أنتباهي كان رامي خطيب نرجس! الظاهر أنه هو ونرجس كانوا عمالين يتفرجوا علي أنا و جانيت وأنا بالحسها تجيب شهوتها! فجأة لقيت رامي ورايا بيقول : “لا يا فادي مش غلط.. أنت بتقدملي خدمة..بالطريقة هاضمن أن نرجس مش هاتخوني وأنا برا مسافر…” نرجس كانت عمالة تبتسم زي القطة البرية في شهر طوبة في موسم التزاوج عاوزة تتناك وخلاص وبأي ثمن!! طوالي توجهت نرجس للكوميدنو في اوضة نوم جانيت و فتحت الدرج الأوسط اللي فيه كل الألعاب الجنسية والظاهر أن جانيت بتحكيلها على كل حاجة! كنت على واشك الاعتراض تاني لما لقيت رامي بيقول:” أنا جاني اتصال مالشغل ولازم أمشي يلا بقى شد حيلك…” زعقت فيه:” أنت شربت كتير مينفعش تسوق دلوقتي…” جانيت ورامي ضحكوا ويبدو أنها كانت خدعة ليا لان رامي قال: “ أنا كنت بقربع مياه طول الوقت أنت اللي عبيت في الفوديكا أما أنا فكان آخر تلاتة ستيلا…”
بصيت لجانيت بعين الريبة استفهم منها بنظراتي ما إذا كان كل اللي عملوه خدعة فيا فلقيتها بتهز دماغها وتأكد شكوكي: “ أيوة أنا ونرجس شربنا ستيلا بس..ومش كتير بس ابداً مرفعناش كاس فوديكا على شفافنا خالص…أنت يا فادو من بيني احنا الأربعة اللي رحوت يا حبيبي وعبيت لما قلت بس…” نرجس بصتلي و ابتسمت بمكر و هزت كتافها وقالت: “أنا لسة بحسة بدروخة بسيطة…” عرفت أنها لعبة عليا وأنها أصلاً ما شربتش ولا سكرتش ولا مكنتش في حاجة إني أوديها الحمام أصلاً! حسيت أنهم غفلوني و غضبت جداً بس مكنتش عارف أقول أيه. رامي رفع كومة الملابس في الأرض ولبس هدومه وقال قبل ما يمشي: “ فادي خليك فاكر أنك هتخدمني…” مشي وسابني لوحدي مع المزتين ليبدأ لحس أحلى أكساس لحس كس حبيبتي و كس صاحبتها حتى الرعشة فجانيت قلعت كيلوتها ونادتني برقة: “قرب فادو…انت ليه مش عاوز تريح نرجس وتنيكها..نيكها وأنا هالعب في نفسي وأتفرج..” كان لحم نرجس العاري المبلل يلمع فراحت قبل ما تطفي نور الغرفة مولعة شمعة. تلعثمت لما لقيت الشقراء تولع شمعة تانية وقلت: : مش عارف يا جانيت أنا بس مش قادر..حاسس انه ميصحش أمارس من غيرك…” ساعتها كان زبي عمال يشد ويقف ويطلع مزي من شهوته فلقيت جانيت ضحكت ضحكة مكتومة وخصلات شعرها الأسود منتشرة فوق وشها الأبيض المثير القسمات فهمست وقالت بهمس: سمعت يا نونو….أعتقد أني لازم أدخل معاكم…” نرجس صفقت بأيديها وقفزت و بزازها بتأرجح معاها وشاورت عليا وأنا باركع على الارض قدام جانيت مدهوش من اللي بيجري: “ موافقة بس أنا بجد نفسي أجرب لسانه اللي أنتي حكيلتلي على عمايله اللي تجنن.”
هزت جانيت راسها وهي بتشاور على حافة السرير اللي كانت لسة مفضياها من الملابس فبسرعة نرجس صعدت هناك قدام مني وكسها المنتخف الرطب بمياه شهوتها وشفايفه الساخنة قربت من وشي فأثارني شعر العانة المنتوف بصورة رقم سبعة فوق كسها! كان نقسي أذوقه بس متردد واللي قطع ترددي ان جانيت جات ورا مني وركعت على الأرض مالت عليا فبستها! شفايفي لطخت وشها بشهوتها وبقت تأن بمحنة وبسرعة قطعت البوسة ودورت وشي باتجاه نرجس فاستسلمت وبدأت شفافي تتحرك على شفاف كس نرجسة المتورمة وأبوسهم برقة واشم وحست أن جانيت حضنتني من ظهري وحسيت بنعومة ستيانها الحريري وأيديها نزلت واحدة واحدة تمسك زبي المتشنج وتفرك بنعومة. بعد لحظات كانت نرجس عمالة تقول آه أمممم وتطلق أنات وتتشبث بالسرير وهي بتجيب شهوتها وهي تتلذذ بقوة فلقيت صاحبتي بتهمس ليا: كمان أديها كمان…مرة تانية…” راحت جانيت تفرك زبي ونرجس تجيب نشوتها ولقيت زبي بيتصلب بقوة و جانيت عمالة تعصره بقوة وهو بينزل مزيه وجانيت عمالة تدعك جذره وتعصره من نصه. من جديد بدأ لحس أحلى أكساس لحس كس حبيبتي و كس صاحبتها حتى الرعشة فظللت بردو ألحس كس نرجس فكنت بخليها بس مثارة مش لدرجة أني اخليها تجيب تاني بسرعة. قالت جانيت:” أنتي لازم تبوسيه بعد اما يخلص يا نونو عشان تدوقي طعم لبنه على شفايفك…”! نرجس ابتسمت وقالت بخبث: “ انا عارفة طبعاً..طبعاً..” وفجأة وأنا بألحسها وهي بترتجف قالت: “ عاوز أدوق بتاعك..عاوزة امص…” كانت نرجس شبقة جداً فبصتله وقلت أتأكد: “تمصي….؟” بقيت أكل كسها زي المجنون و بقت تصرخ بقوة لحد أما جابت شهوتها للمرة التانية! فجأة جانيت سابت زبي وصعدت السرير فصرت عمدانه وهي بتنحني فوق ركبتيها كل ركبة على كتف من كتفي نرجس. علقت رجولها وسيقانها وكسها بقى مقابل وش نرجس وبدأت جولة جديدة من الجنس الثلاثي الرهيب…