اعترافات بائعة هوى محترفة – الحلقة 1: وداد تكشف أسرار حياتها

اعترافات بائعة هوى محترفة قصة واقعية قد روتها صاحبتها لكاتب هذي السطور بعد أن اشترطت عليه ألا يصرح بما يكشف عن هويتها من اسمها أو أماكنها المعروفة. هي اعترافات تشبه التحقيق الصحفي لولا أن صاحبتها كانت تتلذذ وهي تقص تفاصيلها الصغيرة المثيرة وتجعلها قصة بورنو من الطراز الأول وقد يسأل سائل من أين لي بمعرفة … اقرأ المزيد

اعترافات بائعة هوى محترفة – الحلقة 16: زوجي خبير بالنساء يجعلني ألاعب زبه الكبير و كسي يتبلل من الرغبة الجنسية

مر يوم و التاني وأنا وحسام في الشقة المفروشة اللي قلي أنها بتاعت واحدة صاحبه يعني كأنها بتاعتي بس مكنش المشكلة دي المشكلة أني كنت مقلقة من الجامعة وحاسة اني بعدت عنها بقالي كتير مع أني مبقاليش غير خمس أيام. أتصلت بسميرة قالتلي أعيش حياتي زي ما هي بتعيش حياتها مع رافت جوزها اللي بردو … اقرأ المزيد

نيكة سريعة في بيت دعارة مع شرموطة محترفة

كانت اول و اخر مرة امارس فيها الجنس حيث عشت نيكة سريعة جدا مع شرموطة محترفة جعلت زبي يذوب داخل كسها بسرعة رهيبة جدا و انا غائب عن الوعي من شدة حلاوة الكس و لذة النيك الساخنة التي احسست بها حين ادخلت زبي في كسها الدافئ . و الفكرة بدات حين كنت مع اصدقائي في … اقرأ المزيد

اعترافات بائعة هوى محترفة – الحلقة 19: أنا وحبيبي في بيت دعارة و صاحبة البيت عاهرة و بناتها عاهرات

تواصل وداد اعترافاتها وتقول: رجعنا للدراسة خلاص بقا أنا وسميرة قلنا لازم ننتبه شوية لأن خلاص كان شهر و الامتحانات تهل علينا فقفلنا باب الشقة ورفضنا أي مواعيد لا من حسام أو رأفت صاحب سميرة… بس أعترف هنا أني كنت تعبانة جداً في غياب حسام… المهم قضينها مذاكرة وكنا فين وفين لما نروح الجامعة نتقابل … اقرأ المزيد

اعترافات بائعة هوى محترفة – الحلقة 21: أعشق ممارسة الجنس و أمارس الاستمناء في غياب حبيبي

كان فاضل على نهاية الإجازة حوالي شهر قلت أقضيه في قراية بعض الكتب الجنسية واستكشف نفسي وأحاسيسي من خلال وجهات نظر مختلفة فرحت مكتبة الإسكندرية وطبعاً استأذنت من مرات أبويا أن بحضر لدخول الجامعة الفرقة التانية وهناك قابلت سميرة ودخلنا المكتبة واستعنت بكتب لكاتبات متحررات من العرب وكمان كتب أجنبية بتكلم عن الوضوع دا غير … اقرأ المزيد

اعترافات بائعة هوى محترفة – الحلقة 18: زوجي يعلمني فنون الجنس و أوضاع ساخنة

حسام جاب جوا مني ومقدرش يشيله من فرط شهوته بس طبعاً كنا عاملين حسابنا يعني أنا كنت آخدة منع حمل قبل ما نفكر نعمل كدا ويا بعض. حسام جاب من هنا و اترمى على صدري فوق مني من هنا وكان لسة قضيبه جوايا. كان عمال ينهج بشدة عيونه مغمضة وكانت حلمة صدري لسة جوا بقه. … اقرأ المزيد

اعترافات بائعة هوى محترفة – الحلقة 17: أصرخ من شدة النشوة حتى الرعشة الجنسية

كلمة يلا نعمل واحد خلت جسمي كله يقشعر. الكلمة دي يمكن سمعتها قبل كدا وأنا صغيرة و كنت بافهم معناها لما حد يرميها لحد في المواصلات او أي مكان أو حتى في فيلم. مكنتش باهتم وكأني مسمعتهاش بس في الموضع ده كانت ليه تأثير السحر. حسام بصلي في عيوني وأنأ خجلت جداً وخاصة وهو بيكرر … اقرأ المزيد

اعترافات بائعة هوى محترفة – الحلقة 30: العاهرة السعيدة و اللذة و الجنس مقابل المال

هذا الحلقة الأخيرة من مسلسل اعترافات بائعة هوى محترفة وحين سألت وداد عن كونها راضية بمهنتها ابتسمت وقالت: طبعاً راضية فانا زي ما أنت قلت عاهرة الطبقة العليا دلوقتي…و ممكن تقول عني أني العاهرة السعيدة و أني بأقايض اللذة و الجنس مقابل المال الكتير…قلت: بس يعني مفيش أي ذرة تأنيب ضمير أو حتى مجيتيش في … اقرأ المزيد

اعترافات بائعة هوى محترفة – الحلقة 26: الخليجي الفحل يروي شبقي الجنسي في الفندق

سألت وداد عن علاقتها الحلية بملهى الهرم فضحكت وقالت: دا بتاعي…دا تحت إدارتي…عجبت لأني أعمل أنه ملك لزوج صاحبتها سميرة أو أنه شريك فيه فقالت: سميرة صاحبتي وجوزها اتطلقوا بسبب مشاكل بينهم و رأفت كان مزنوق في قرشين وعليه ديون فباع نصيبه ليا وانا شاركت شريكه…شوية كمان وحصلت خناقة في الملهى أصابت شريكي في الملهى … اقرأ المزيد

اعترافات بائعة هوى محترفة – الحلقة 24: نادلة في ملهى ليلي في شارع الهرم

تتابع وداد اعترافاتها ونراها وهي تعمل نادلة في ملهى ليلي في شارع الهرم فتقول: بعد زواج زميلتي وصاحبتي الأنتيم سميرة طبعاً راحت تعيش في شقة رأفت جوزها وأنا انتظمت في شقتي مع ماجد دكتور الجامعة…انتظمت حياتي على كدا يعني ما بين الجامعة محاضراتي وما بين الشقة و خروجاتي مع ماجد لما كان يفلفص من مراته … اقرأ المزيد