جنون زنا المحارم الابن الشاب و الأم الأرملة الكهلة

جنون زنا المحارم الابن الشاب و الأم الأرملة الكهلة فارق الأب العائل الحياة ليترك زوجته في عز حاجتها إليه وهي ما زالت لها أرب في الرجال تطلب ما تطلبه الأنثى التي ذاقت فلا تصبر وأن صبرت فعلى حساب أعصابها وحالتها النفسية. فالأم في اول عقدها الرابع صاحبة جسد جميل غض رغم ما يلفه من رقيق … اقرأ المزيد

مسلسل الشاب و مرات أبوه الساخنة – الحلقة 24: تتمحن على زبره المنتصب في كيلوته و تتحرش به بعد ليلة الكريسماس

أحيانا كان يجيب منديل أو فوطة صغيرة و يمسحها برقة ولطف وينطف كسها ويسبها تستمتع بحلاوة اللحظة وهي نائمة راقدة على بطنها. على ذكرى تلك اللحظات الساخنة رانيا حست بسخونة جوا منها بحرارة وتقلص بين وراكها فبقت بشكل غير تلقائي تعصر فخادها مع بعض وضغطت يدها ما بينهم. وبعد ليلة الكريسماس السنة دي راحت رانيا … اقرأ المزيد

مسلسل الشاب و مرات أبوه الساخنة – الحلقة 23: الخالة الساخنة تشتهي ابن اختها في فراشها بعد سهرة الكريسماس

بعد سهرة الكريسماس مع العيلة وبعد مالكل كان داخل ينام هزت رانيا شادي من كتفه بالراحة همست:” شادي اصحى يا روحي روح أوضتك…روح نام على سريرك.” تأوه شادي عمل صوت رافض يقوم لأن سلطان النوم كان شادد عليه حبتين بس رانيا مرات أبوه استمرت في ايقاظه عشان يفوق وهزته من كتفه: ” يلا بقا يا … اقرأ المزيد

مسلسل الشاب و مرات أبوه الساخنة – الحلقة 8: يشتهي مص البزاز بلذة محرمة مع مرات أبوه

شادي ابن جوزها بقا يشمشم في الستيان زي الكلب أما يشمشم في حتة عضمة و استثارته الريحة و طلع البزين من برة. الحقيقة أن شادي كان زبه يقف مع انه مكملش عشر سنين بس هو يشتهي مص البزاز بلذة محرمة مع مرات أبوه في القطار وبدأ الولا يلتقم الحلمة و يرضع و هو متبت في … اقرأ المزيد

مسلسل الشاب و مرات أبوه الساخنة – الحلقة 6: ابن جوزي يلحس سرتي بلسانه من تحت الهدوم و يثيرني

لما شاف الحلمة بقا يرضعني وحلمتي أنا كانت مشدودة مبرعمة مليانة باللبن. اديته الشمال و ابني الصغير كان عمال يرضع اليمين. بق شادي اتملا باللبن و كان هينفجر من كتر الرضاعة لأنه كان عمال يمص بسرعة. كنت حاسة أن اللبن عمال يسيل من جوانب بقه لحد ما كان يوصل سرتي فحطيت يدي ورا راس شادي … اقرأ المزيد

مسلسل الشاب و مرات أبوه الساخنة – الحلقة 5: صدري الكبير مصدر إغراء قوي و الولد يمص بزازي في العربية

بعد الفطار كلنا ركبنا العربية الساعة 10 الصبح و انطلقنا عشان نزور كل الأماكن المتفق عليها. راني جوز سونيا كان هو اللي بيسوق العربية و ابنها رامي قاعد جنبه في المقعد الأمامي. اما سوينا فكانت قاعدة في المقعد اليمين جنب الشباك في المؤخرة و الولا شادي في المقعد اللي على الشمال جنب النافذة التانية في … اقرأ المزيد

مسلسل الشاب و مرات أبوه الساخنة – الحلقة 2: ابن جوزي يرضع صدري بشهوة جنسية

قربت من شادي و ابتسمت له بس هو معملش رد فعل. قلتله:” لو اديتك صدري تعتبرني مامتك مش كدا؟!” قال أيوة بالفم المليان وأنه هيحبني كتير كمان. لما سمعت كدا بقيت أفتح الروب عن صدري بالراحة و كنت لابسة تحت منه قميص نوم بمبي فلقيت الولد برق ليا. شاف جزء من صدري الكبير الأبيض فابتسم … اقرأ المزيد

مسلسل الشاب و مرات أبوه الساخنة – الحلقة 1: الصبي الصغير يتلصص علي أرضع ابني

اهلاً بالقراء هاقدم لكل محبي الجنس المحرم قصة شاب و مرات أبوه الساخنة القصة دي جزء كبير منها حقيقي تسرب إلى خبرتي من خلال الحكايات اللي كنت باسمعها و أنا صغير و جزء بسيط خيالي لزوم الحبكة. على فكرة فيه علاقات محرمة كتير سمعت عنها من النوع دا في مجتمعنا المصري و كمان شفت شخصياتها … اقرأ المزيد

الشاب الساخن و الجارة الحايحة المتناكة

كانت بداية الشاب الساخن و الجارة الحايحة المتناكة خبطة في الضلمة كانت سوزي لسة خارجة من الأسانسير لسة رجل برا ورجل جوة أما الكهربا راحت و وليد خبط فيها: اوووف…معلش آسف…سوزي ضحكت: لا و لا يهمك….كان مولع الكشاف فمش واخد باله ان الكشاف في عيونها فضحكت: طيب ممكن بس الكشاف بعيد…ضحك وليد: هههه معلش مش … اقرأ المزيد

مسلسل الشاب و مرات أبوه الساخنة – الحلقة 9: تتفرج على جوز شباب و لد و بنت يمارسوا السكس في السنيما و تسخن عليهم

مسكت رانيا البلوزة الخضرة اللي جات قدام منها و مسكتها قدام المراية و شافت ان اللون يناسبها كويس و تتناغم مع خضرة عينيها و شعرها الأسود الحريري اللي كان يسقط فوق كتافها بيعمل شكل جميل مع بلوزتها. رمتها على السرير عشان تقلع و تلبسها بس افتكرت آخر مرة لما خرجت هي و ابن جوزها و … اقرأ المزيد