في بيتي موزة عفية شرموطة مفتوحة قحبة عاوزة تتناك و أنيكها في طيزها الجزء الثالث

قامت أخت مراتي أحلى موزة عفية شرموطة مفتوحة وهي خجلانة مرتبكة أوي للمطبخ عشان تساعد أختها! راحت المطبخ و أختها في ايديها طبقين. مراتي قعدت و انا جمبها نستنى سلوى لحد ما تيجي. طولت جوا المطبخ و أنا و حسيت أنها كانت هايجة ودايخة ع الآخر! أختها نادتها و قالتلها أننا منتظرها و مش هناكل … اقرأ المزيد

في بيتي موزة عفية شرموطة مفتوحة قحبة عاوزة تتناك و أنيكها في طيزها الجزء الثاني

كانت تعبانة أوي و أنا اتخبلت من طيزها المقببة العريضة!! طيزها دي مشفتهاش على بنت ولا مرة قبل كدا! مكنش ينفع أقول مراتي أني أعاشرها من ورا…بس أنا بقيت أنيك أختها من طيزها في غيابها…عارف زبي وقف تاني من عمايلها و صورتها مبقتش تفارق خيالي خالص….في بيتي موزة عفية شرموطة مفتوحة قحبة زي أخت مراتي … اقرأ المزيد

في بيتي موزة عفية شرموطة مفتوحة قحبة عاوزة تتناك و أنيكها في طيزها الجزء الاول

تزوج حديثاً صاحبي السكندري, رأفت ضريبي في السن ويعمل مشرف توزيع في شركة مستحضرات تجميلية و حضرت أنا, أسعد 27 سنة محاسب, حفل زفافه. ثم التقيته بعد ثلاثة أشهر من زواجه فحكي لي عما صدمني و أثارني أيما إثارة! قال لي: ” عارف يا يا أسعد أخت مراتي سلوى طلعت شمال خالص! سألته و أنا … اقرأ المزيد

نيك قحبة موزة مفتوحة من الطيز في غرفة نومها الجزء الثالث

في حصة بردة مع أخوها أشرف جات ولاء سألتني : أيه أخبار أشرف… الولا بصراحة مكنش عاجبني فقلت: لأ…زفت شدوا عليه شوية…باين كان على ولاء الدورة وتعبانة فجات لفت من ورايا و صرخت: أنت مش بتذاكر ليه…. يا فاشل… ودين يا أشرف… ومسكت الحزام ونزلت فوق ضهره… اخوها بقى يعيط و أنا مش عارف اعمل … اقرأ المزيد

نيك قحبة موزة مفتوحة من الطيز في غرفة نومها الجزء الثاني

بعد أول حصة رن تليفوني فكان رقم غريب فبرد قالتلي أنا ولاء أخت أشرف يا مستر كريم…رديت عليها أهلاً وسهلاً فعرفتني أني لو يكن آجي بدري شوية عشان عندهم مشوار مهم.. وافقت و ظبطت مواعيدي… خرجت من عند مرات خالي و رحت هناك لقيت ولاء أحلى قحبة موزة مفتوحة من الطيز , فتحت ليا وكان … اقرأ المزيد

نيك قحبة موزة مفتوحة من الطيز في غرفة نومها الجزء الاول

كنت حاسس أنها قحبة مفتوحة, وكنت حاسس ده من عينيها الواسعة الجريئة أوي اللي تتبط فيهم رصاصة! بس كانت عاجباني أوي ونفسي فيها و بالذات من ورا. انيكها من الطيز المقلوظة المقنبرة دي! مرات خالي كانت حذرتني منها بعد ما رجعت من شقتها في يوم و انا بأذكراسمها كتير, قالتلي مرات خالي: البنت دي لعبية…. … اقرأ المزيد

موزة مصرية تحبني على جوزها و أنيكها في سريرها الجزء الثالث

رحت نازل انقض بوس على شفايفها ورقبتها وهي مرتخية تماماً في حضني لحد اما نزلت لبزازها و فارق ما بينهم و أحلى موزة مصرية بتحاول بأناملها المرتعشة أن تبعدني وهي تهمس في ضعف : كفاية كدا حنتهور ونيل الدنيا….. كفاية… قلت و انا باتشبث بيها أكثر: نفسي أنيلها معاكي من زمان…. تعبت ارحميني بقا…. شرين … اقرأ المزيد

موزة مصرية تحبني على جوزها و أنيكها في سريرها الجزء الثاني

بأرمي عيني لتحتي فدخلت ما بين بزازها اللي أتكشفت لي و انا فوق!! زبي وقف أوي و عرقت مية من فكرة أن شرين تعرفني هايج عليها! حاولت السيطرة على زبي اللي مرضاش ينام فلاحظت شرين ده و كان رد فعلها ابتسامة رقيقة لطيفة! خلاص و صلت لسلك عندها و نزلت وقلت: كل حاجة تمام…كدا فاضل … اقرأ المزيد

أحلى موزة مصرية تحبني على جوزها و أنيكها في سريرها الجزء الأول

قصتي مع شرين, أحلى موزة مصرية تحبني على جوزها و عاشرتها , قديمة شوية و تبدأ قبل عشر سنين لما كان لسة وصلات النت جديدة و كنت أنا متصدر المنطقة بتاعتنا في المجال ده و عندي راوتر بس مكنتش بوزع منه و كان مقتصر عليا انا و اتنين صحابي. ة كنت انا شادي في الفترة … اقرأ المزيد

موزة مصرية ناعمة جداً ولعتني في الشتا في أسخن سكس مصري حامي أوي و عط للصبح الجزء الثاني

نامت أحلى موزة مصرية ناعمة جداً وأيدها سابت من على البنطلون الواسع فرفعت الغطا فشفت نصها السخن الجميل! كانت نايمة على جنبها  وضهرها ليا فشفت كيلوت أسود يضم أسخن طيز! كان الكيلوت تقريباً محشور بين فلقتين طيزها و كانت  مكشوفة  بالكامل بتتهز مع بداية دور البرد اللي مسك في دينا! زبري شدّ أوي فمديت ايدي … اقرأ المزيد