قصص سكس عربي أخويا ناكني عشان ميفضحنيش
Share
Share
قصص سكس عربي أخويا ناكني قوي وانا مستسلمة للمتعة معة كانت أمتع نيكة مع أختي الشرموطة كنت في ذات يوم اتصفح مواقع السكس العربية وجدت صور أختي عارية في اوضة نومها كانت صدمة كبيرة جدا لكن انا عرفت اكسب من وراء الموضوع ده ابتز أختي انيكها كل يوم وهي خايفة مني تتناك وتستمتع جدا بالنيك بزب كبير يلبي كل احتياجاتها الجنسية .
أخويا ينيكني جامد عشان ميفضحنيش اعمل كل اللي عايزة ابوس زبة وامص وارقص عارية زبة ينتصب يهري كسي الليل كلة ينيكني جامد .
قصص سكس اخوات يشاهد صور اختة عارية عبر مواقع السكس يبتزها وينيكها كل يوم عشان ميفضحهاش تسمع كلامة وترقص عارية ويركبها ويقذف المنوي علي طياز اختة الشرموطة .
اجمل قصص جنسية الاخت جميلة في سن تحتاج فية الي النيك ومشاركة الجنس مع زب كبير تنشر صورها عارية لكن ما يحدث غير متوقع اخوها يشاهد الصور وينيكها جامد عشان ميفضحهاش تسمع كلامة وتنام معة وينيك كسها المبلل الساخن .
أخي منحرف زبة كبير نسوانجي ينيكني جامد ويمتع كسي صح قصص محارم حقيقية .
القصة كاملة منقولة .
بعد ان انفصلت من شغلى لم احب ان اعلم مراة ابويا واخوتى بها الموضوع حتى لا اكون محل شماته بالنسبة اليهم قلت انزل القاهرة اقضى اسبوع وارجع اشتغل في اى فندق تانى المهم نزلت القاهرة
وكان مفتاح شقتى مع كريم اخويا اتصلت به لقيته في الاسكندرية هو ومامته واخواتى البنات اتصلت باختى دينا التى تصغرنى بسنتين وهيا متجوزة من شاب في سنى يعمل في وزارة البترول المهم اتصلت بها قالتلى تعالى عندى علشان هما مسافرين يقضوا مصيف في الاسكندرية وهنسافرلهم كمان 3ايام مع اجازة جوزها رحت البيت عندها وبعد ما دخلت وسلمت عليها وخدها في حضنى حضن اخوات عادى يعنى ما فيهاش حاجه وقعد خمس دقائق كن جوزها جاء اتغدينا وقعد معاهم نتكلم ونتسامر لمدة حوالى ساعتين بعدها كنت تعبان من السفر هبت للنوم وصحيت الساعه8 الصبح لقيت جوز اختى كان خرج للشغل عملت الفطار وفطرت انا هيا وبعد كده قعدنا نشاهد التلفزيون شوية وبعد كده دينا اختى قالتلى انا هخش اخد دوش علشان انزل السوق دخلت الحمام تاخد دوش وانا اختلس النظر عليها من فتحه الباب وكان جسمها لا يوصف ابيض بدرجه جميله ورائعه ولا يوجد بجسمها كله شعره واحده وكان صدرها بين الوسط والصغير وجسمها فرنساوى يعنى ملبل طرى وجميل وناعم وشعرها اسمر كظل الليل وعيونها عسلي فاتح وشفايفها كشفائف القطط وكسها لم ارى ولم ترى عين من اكساس مثل كسها كان وردى وبدون شعر وصغير ولاول مره في حياتى ارى كس وردى المهم قعد انظر واختلس النظر الى جسمها من فتحة الباب الصغير الى ان تعبت وزبي لم يكون منتصب بل كان هينفجر يا جماعه على هه الاخت الى في الجمال لم ارى بنت في بلدى في جمالها وللعلم اختى كانت تهتم دائما بجمالها ورشاقتها بعد ان تعبت قعد افكر اخش ازاى عليها وانيكها المهم بعد ان فكرت فصل كبل الكهرباء العمومى قامت هيا واخده البشكير ولفته على جسمها وفتحت نص الباب وقالتلى خير الكهرباء قطعت قلتلها مش عارف شكلها كده باين وشي نحس عليكم قالتلى طيب هلبس وطالعه انا بصراحه لم انتظر يا دوب هيا لفت وردد الباب شوية رحت انا فتحته ودخلت على طول وحضنتها من ظهرها كانت لسه هتصوت وبتقلي انتى اجننت انت بتعمل ايه قلتلها لو صوتى انتى الى هتتفضحى انتى وجوزك وسمعتك هتبقا زى الزفت وانا هرجع الشرم تانى اهدى كده علشان نعرف نتفاهم لقيتها لسه عنيفه وبتضربنى وتزعق ضربتها بالقلم مره وحده وباشد قوتى اغمى عليها شلتها ودخلتها غرفة النوم بتاعتى ونيمتها على السرير وبدون اى قدوم لا بوس ولا اى حاجه دخلت زبي مره وحده في كسها وللعلم كانت حامل في الشهر الثانى وقعد انيك في اول واحد حوالى نص ساعه بعد كده ما استمتعتش بالنيك من طرف واحد يعنى مش هحس بمتعه غير وهيا صاحية المهم جبت كلونيه ورشيت على وشها قامت وحاولة تبعدنى لكنى سبت زبي داخل كسها ومسكت صدرها وحطيت بقى في بقها استسلمت خالص وبدات تتجاوب معايا وعملت في اليوم ده 4 وره بعض من الساعه 8:30 دقيقه صباحا الى الساعه 12 ظهرا وبعد ما خلصت قالتلى دلوقتى اتبسط ليه كده حرام عليك انا اختك قلتلها دلوقتى ما بقاش في حرام وحلال انا تعبان ومش قادر يرضيكى انى اغلط مع وحده واتحبس ولا علشان انا مش اخوكى من امك مش مهم عندك قلتلها قومى البسي علشان تلحقى تجيبي اكل وسمعت كلامى ونزلت السوق وانا دخلت نمت وصحيتنى لما جوزها جه علشان نتغدى سوا اتغدينا وجوزها قلى تنزل معايا قلتله لا انا لسه تعبان هخش انام تانى قلي ده مطش كوة تعالى العب معانا قلتله لا مش هقدر قلي على راحتك بعد ما نزل مسكتها من وسطها في المطبخ قالتلى تانى حرام عليك قلتله اوكى مش هعمل حاجه بس شايفه الصور ديه الى على الموبيل بتاعى صورتك عريانه وانتى مغمى عليكى ابعتها لجوزك لاخواتك لاصحابك بعد طبعا تهزيق كتير دخلت معايا بكل رغبتها ونمت معاها وهنا بدانا فعلا نتجاوب مع بعض وقالتلى تعرف المتعه ديه بجد ما حستهاش مع جوزى وعملت معاها 2 بس لانى كنت تعبان كتير وما كنتش هقدر اعمل من كده ونمت معاها وعلشان بعشق الطيز نكتها في طيزها كتير وكانت طيزها اطرى بكتير من صدرها صدرها ال>ى لا يوصف وكانت تمسك زبي وتمصه ولا اروع ولا احسن وحده تمص ازبار في العالم مع العلم انها قالتلى انا عمرى ما مصيت لجوزى ولا ناكنى من طيزى وبقيت انا وهيا عشاق بدون اى زعل وفي اليوم الثالث يوم السفر جوزها راح الشغل في نفس معاده ولقيتها هيا دخلت غرفتى وانا نايم وقعدت تدعك في زبي الى ان انتصب وانا ما زلت نايم ولكن صحيت لما كانت بتمص فيه وعضته وصحيت وقالتلى حبيبي وكانت عريانه وجسمها يا جماعه بصراحه بتعب وانا بتكلم عنه لانى بعيد عنها في دوله تانى وهيا وحشانى كتير وعاوز اقلم انى نمت مع بنات كتير بس بصراحه نيك الاخوات ومراة الاب امتع نيك في الدنيا وعلى فكرة انا عندى اربع بنات وولد من بابا ومراته وانا وحيد مامتى ومامتى وببايا متوفين انا اه بندم بس بجد هيا ديه الحاجه الى اتمتعت بيها في حياتى ولما سافر الاسكندرية بدات قصة من كنت متوقعها الام عكس بنتها والتكمله في المره القادمه لانى عاوز انام علشان عندى بكره الصبح نيكه ليبية على الريق ويا جماعه يا ريت تهتموا بجد بموقع سميرة لان احب اضيف ان الشرمطة مرمته والعلوقيه مسئولية .