منقبة مصرية مكنة تتحول إلى شرموطة بين أحضاني في سرير جوزها الجزء الثاني

ابتسمت وقالت وهي باصة قدامها: عاوزني انزله! قلت باغازلها بس صادق في غزلي: لأ…خالص…هو في حد يشوف الشمس ويقولها أغربي… ابتسمت و وشها احمر وقالت: العيال عند ستهم النهاردة و محمود جوزي مسافر ما تيجي ناكل برة…و فعلاً راحت أحلى منقبة مصرية مكنة بينا على مطعم وكنت طوال القعدة باتامل في عيونها… هناك حكيت ليا … اقرأ المزيد

صفاء وأخوها قصة محارم مصرية

صفاء وأخوها قصة محارم مصرية أنا صفاء ، من مواليد برج القوس ، أشبه منى زكى فى ملامح وجهي وبياض بشرتي وطباعي وعيوني ، ولكن كنت في طول غادة عبد الرازق ، مطلقة فى السادسة والعشرين بعد ثلاث سنوات من الزواج وذلك بسبب أنى عاقر وطليقى يرغب فى الإنجاب وهكذا كانت النهاية، لم أجد مكاناً … اقرأ المزيد

مسلسل حياة شرموطة مصرية – الحلقة السابعة: بنت متناكة مفتوحة و ماشية على حل شعرها

شوفنا في الحلقة السابقة من مسلسل حياة شرموطة مصرية أزاي حسين ضاجع منى و أزاي بكى و ندم لأنه كان سكران و شوفنا منى وهي بترفه عنه و تقوله أنها مبسوطة و أنها شايفة فيه فارس أحلامها. من يومها و منى و حسين بيتعاملوا كصديق و صديقة أو حبيب و حبيبة و إن كان حسين … اقرأ المزيد

مسلسل حياة شرموطة مصرية – الحلقة السادسة: الأب السكران يضاجع ابنته

نتابع مسلسلة حياة شرموطة مصرية و نرى لقاء المحارم بين منى و حسين في فراش الأم الراحلة حيث الأب السكران يضاجع ابنته في صورة زوجته الفاتنة الراحلة شيماء او شيمو كما كان يدلعها! متى شبه عارية بين زراعي حسين الشبه عاري بالحمالات و الشورت يتطارحان الغرام كعشيقين! الأب يرى فيها صورة زوجته و البنت ترى … اقرأ المزيد

ست مصرية جوزها مسافر و كس مصري نار يدفي زبري في الشتا الساقع الجزء الثاني

رجعت و انا سرحان في جوز طيازها العريضة النافرة  و نبهتني لوجودي لما قالت ببسمة خفي اترسمت على شفايفها التخينة: المطرة شديدة… هنحبسك عندنا شوية معلش….اوه … نسيت الجاكيتة  ….تشرب ايه يا مستر…؟ أنا: طارق….يا أم ولاء… ممكن بس رقم الموبايل….و سجلت رقمها بأسم سامية أم ولاء زي ما قالت. من غير ما اكلم ولتني … اقرأ المزيد

مسلسل حياة شرموطة مصرية – الحلقة الخامسة: مني الشرموطة و سكس المحارم

نواصل الحلقة الخامسة من مسلسل حياة شرموطة مصرية حيث سكس المحارم و حيث الأب يمارس الجنس مع ابنته وهي راغبة راضية! قلنا أن منى من ساعة الواقعة الأخيرة مع أبوها حسين وهي بقت تشتهيه صراحة! بقت تفكر فيه بطريقة مختلفة و تعتبره دلوقتي فارس أحلامها الفريد. الأيام تمر و الأب يسافر زي عادته و يسيبها … اقرأ المزيد

ست مصرية جوزها مسافر و كس مصري نار يدفي زبري في الشتا الساقع الجزء الاول

أنا: ألو…أزيك يا سامية …. سامية أم  ولاء: أهلاً يا مستر  طارق… ليك وحشة.. انا بتنهيدة: أنت أكتر….عاملة أية  أنت و ولاء… سامية : كويسين…بس  انت ايه اللي فكرك بينا دلوقتي…. أنا زعلان: يعني انت مش عاوزاني أكلمك تاني؟! سامية سكتت و اتنهدت: لأ.. مش قصدي… بس…بس أنت عارف جوزي كان مسافر و رجع…. وقلتلك … اقرأ المزيد

الستيانة الكبيرة وبنت مصرية اسكندرانية شرقانة نيك الجزء الثاني

قالت على الباب: آسفة أوي…ادخل ولا المدام ممكن تضايق…!  ابتسمت : لا مش هتضايق…لأنها مش موجودة…. ابتسمت وقالت: آه يبقى خرجت بدري  وراجعة….فاستغربت على فضولها: لأ.. أنا مش متجوز من أساسه…عينين البنت وسعت و بحلقت و كأنها حست بنشوة الانتصار! قالت: طيب ممكن أدخل أدور….فوسعتلها الباب و على البلكونة عدل وحسيت أنها بتتقمع في مشيتها … اقرأ المزيد

الستيانة الكبيرة وبنت مصرية اسكندرانية شرقانة نيك الجزء الأول

قصتي النهاردة مع الستيانة الكبيرة و بنت مصرية اسكندرانية شرقانة نيك حصلت معايا لما كنت واخد شقة مفروشة إيجار في مدينة الإسكندرية. و لما بقول إسكندرية يعني المدينة الحلوة الدلوعة الخفيفة الظل ببناتها الحلوين النغشين الجدعان بتوع  البحر و نسماته و الصيف و سهره و حكاويه! معى اني قاهري مالقاهرة أصلاً بس بصراحة بعشق الإسكندرية … اقرأ المزيد

موزة مصرية ناعمة جداً ولعتني في الشتا في أسخن سكس مصري حامي أوي و عط للصبح الجزء الثاني

نامت أحلى موزة مصرية ناعمة جداً وأيدها سابت من على البنطلون الواسع فرفعت الغطا فشفت نصها السخن الجميل! كانت نايمة على جنبها  وضهرها ليا فشفت كيلوت أسود يضم أسخن طيز! كان الكيلوت تقريباً محشور بين فلقتين طيزها و كانت  مكشوفة  بالكامل بتتهز مع بداية دور البرد اللي مسك في دينا! زبري شدّ أوي فمديت ايدي … اقرأ المزيد